Tak smgj

Jeg har det faktisk fint Inden ferieturen sydpå forsøgte jeg at sætte dosis op til ca. 45 mg, og der nåede jeg mit maximum i denne omgang, fordi mit hjerte gav sig til at slå kolbøtter/palpitations. Det, har jeg læst mig frem til, kan være detox af brom og flour, det kan også være overanstrengte binyrer.

Derfor besluttede jeg, at holde en uges fri fra jod. Da vi kom hjem igen startede jeg op på en noget lavere dosis, og så må vi se hvor langt, jeg kommer i denne omgang. Lige nu tager jeg 22,5 mg, og det har jeg det fint med.

Det giver god energi og varme

Jeg har ikke fået taget blodprøve siden januar, og jeg tror, jeg venter til i aug/sept. Jeg er stadig et pjok, der er bange for alle mulighed reaktioner

I mens læser jeg videre. Jeg er faldet over denne artikel, som tager sit udgangspunkt i flour i vand (amerikansk artikel). Den viser også udskillelse af brom og fluor ved forskellige doser jod. Den største udskillelse er ved 3 tabletter af 12,5 mg - testet ved 1, 2 eller 3 tabletter.

Jeg vil lige indskyde, at artiklen er bestemt ikke videnskabelig. Det er Guy. E. Abraham, der har testet på sine patienter. Jeg gad godt være del af sådan en test hos min læge

Det passer så nok meget godt med, det jeg oplevede. Nemlig at det begyndte at gå stærkt med udskillelse ved mere end 36 mg.

Artiklen er her: http://www.stbenedictshealthcare.com...nd-bromide.pdf

Tina