Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Hybrid View
-
09-07-15, 05:34 #1
Sv: Litt mye Erfa Thyroid kanskje?!
For min egen del så ligger gjerne TSH ned mot "ikke målbart" når jeg har det bra. Måler dog sjelden.
Riktig mat og nok søvn er også viktige byggesteiner for meg.
Det man ofte er redd for er jo osteoporose. Dersom det er det legen din er bekymret for så be om en beintetthetsscan nå sånn at dere har en baseline å sammenlikne med i framtiden. Det har jeg gjort.
(Jeg ser heller ikke at det er lurt å utsette "livet i dag" for at jeg kanskje kan få problemer om x år...når jeg kanskje ikke lever engang da!)
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
09-07-15, 22:42 #2
Re: Litt mye Erfa Thyroid kanskje?!
Etter at jeg var hos endokrinologi i januar fikk jeg rekvisisjon i posten på beintetthetsmåling
og der fikk jeg bekreftet at det var full score til meg
Da har de ikke den unnskyldningen å komme med ihvertfall
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Dosering av erfa thyroid
Av coco i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 46Siste melding: 04-09-11, 21:55 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Candida, ME og kanskje litt av hvert...
Av baremei i forumet CandidaSvar: 2Siste melding: 07-12-06, 02:32 -
et litt absurd spørsmål kanskje....
Av pling i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 12Siste melding: 30-09-06, 08:24

Svar med sitat

Bokmerker