Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Tråd: Tilbake igjen...
Threaded View
-
26-06-15, 08:46 #8
Sv: Tilbake igjen...
Jeg kjenner at jeg sliter med å lese engelsk - hodet klarer liksom ikke å henge med. Og så gir jeg opp. Jeg orker ikke å prøve å sette meg inn i det... Men tusen takk for linker og informasjon! Jeg skal lese en dag!

En annen ting - jeg skal til min fastlege igjen 21. juli (i forbindelse med flere ting), så jeg skal samle meg opp noen tanker/spørsmål å ta opp med han da.
Enda en annen ting - har noen her opplevd å få konsentrerte områder med eksem ifbm stoffskifteproblematikk? Jeg har fått (hatt lenge) et stort område eksem på ene leggen, og eneste som funker er å bruke kortisonsalve jevnlig over en kort periode. Men kortisol er jo fra binyrebarken... kan det være en sammenheng? Eller roter jeg nå? Tanken har ikke slått meg før nå...
Lignende tråder
-
Tilbake igjen :) hjelp til prøvesvar
Av wonki i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 26-04-13, 14:34 -
Jeg er vist tilbake igjen...
Av kamp i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 2Siste melding: 31-01-12, 18:37 -
Tilbake på forumet dessverre:( Nå er det synsforstyrrelser jeg må spørre om igjen
Av gutt_81 i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 8Siste melding: 28-12-10, 21:42 -
tilbake fra legen
Av mokki i forumet Hos legenSvar: 48Siste melding: 19-06-06, 12:33 -
tilbake igjen
Av tone i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 14-10-05, 23:17

Svar med sitat
Bokmerker