Viser søkeresultater 1 til 7 av 7

Hybrid View

ingridada Gjest

Lightbulb Sv: Restasis mot tørre øyne, på blå resept

Hei!

Kan noen anbefale en oyelege som har greie paa restasis? Jeg har provd aa faa time ved torreoyneklinikken men de har ikke tid til aa see meg for i November! Jeg lider av sjogrens og har store plager med oynene mine og det hemmer meg i hverdagen. Jeg er student i London men her kan du ikke faa tak i restasis (aner ikke hvorfor) og oyelegene jeg har sett her tar ikke problemet veldig seriost. Help anyone?? Hvilken oyelege gikk du til, Vigdis?

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Sv: Restasis mot tørre øyne, på blå resept

Sitat Opprinnelig skrevet av ingridada Vis post
    Hei!

Kan noen anbefale en oyelege som har greie paa restasis? Jeg har provd aa faa time ved torreoyneklinikken men de har ikke tid til aa see meg for i November! Jeg lider av sjogrens og har store plager med oynene mine og det hemmer meg i hverdagen. Jeg er student i London men her kan du ikke faa tak i restasis (aner ikke hvorfor) og oyelegene jeg har sett her tar ikke problemet veldig seriost. Help anyone?? Hvilken oyelege gikk du til, Vigdis?
    Hej

Er det helt umuligt at få en akut time hos http://torreoyneklinikken.no/ ? Eller hvis det er helt umuligt, og du forklarer at du studerer i udlandet, og derfor ikke kan møde op når som helst, kan de måske henvise dig til en anden øjenlæge i Oslo, som kender Restasis?

Eller kunne du måske kontakte Norsk oftalmologisk forening og høre om de kan henvise dig til øjenlæge der behandler med Restasis?

I UK ved jeg, at behandling med Restasis er kun tilgængelig (ambulant?) gennem hospitalernes øjen-afdelinger.

Virkestoffet i Restasis hedder cyclosporine, og i UK kan man købe veterinære (f.eks. til hunde) øjenpræparater indeholdende cyclosporine. Måske kunne du prøve søge på cyclosporine og se om der er apoteker, som kan fremstille dråberne til dig på recept?

Håber, du finder hjælp. Det er en tortur at skulle udholde tørre og brændende øjne.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Lignende tråder

1. Restasis mot tørre øyne, på blå resept
    Av Vigdis i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdomme
    Svar: 8
    Siste melding: 31-07-15, 14:54
  2. Tørre øyne
    Av Vigdis i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdomme
    Svar: 62
    Siste melding: 13-08-14, 07:16
  3. tørre øyne...
    Av Lissa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdomme
    Svar: 22