Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Hybrid View
-
15-06-15, 17:47 #1
Sv: Hvordan i helvede kunne det gå så galt?
Ja, forstået på den måde, at min læge i Svendborg er blevet oplyst om (via OUH endokrinologisk afd, er jeg rimelig sikker på), at man ikke anbefaler behandling med Thyroid, og derfor er han nu usikker på om han skal og må fortsætte med at udskrive Thyroid. Som jeg forstod min læge, så henviste han til en generel skrivelse som var blevet sendt til ham, omkring dette.Det danske "magtspil" gælder ellers kun Thyreoid fra Glostrup Produktionsapotek og kombinationsbehandling med Liothyronin - troede jeg. Betyder din melding, at denne "sag" nu også omfatter "private" danske recepter på Thyroid-tabletter købt på og sendt til Danmark fra udenlandske apoteker indenfor EU?
Med andre ord: Det kan, med dette nye tiltag, blive sværere at motivere en dansk læge til at skrive en recept på Thyroid, idet alm praktiserende læger påvirkes af debatten. Jeg er personligt ikke i tvivl om at OUH endokrinologisk afd. (ingen navne nævnt) gør deres til at påvirke alm praktiserende læger på Fyn. Iøvrigt mange tak for dit store arbejde, Anisa.
Så nu har jeg forstået hvordan jeg får citat med
jo lige præcis, det er sådan jeg får min thyroid, og som jeg skrev i den anden tråd, så er det med det nye udspil måske blevet lidt sværere at finde en alm praktiserende læge som vil skrive en recept, som jeg så kan sende til Tyskland
Lignende tråder
-
Destruksjon og forbud mot vitaminer
Av Vigdis i forumet Krigen mot kosttilskuddSvar: 2Siste melding: 21-06-13, 16:45 -
Thyreoid fra glostrup apotek
Av Kamilla i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 7Siste melding: 25-05-13, 02:09 -
Thyreoid fra glostrup apotek
Av Kamilla i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 7Siste melding: 25-05-13, 02:09 -
EU-forbud mod urtemedicin 1/4-2011: Underskriftsindsamling
Av Nielsigne i forumet Krigen mot kosttilskuddSvar: 2Siste melding: 16-04-11, 18:15 -
Armour Thyreoid på negativlisten
Av pandalakris i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 7Siste melding: 27-02-09, 07:52

Svar med sitat

Bokmerker