Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Threaded View
-
03-05-15, 14:14 #2
Sv: Vil du vide, hvorfor du fortsat har det skidt?
Oversættelse:
Vil du vide, hvorfor du fortsat har det skidt?
I bogen "Rockefeller medicine men" finder du flere (hvis ikke alle) svar på dette spørgsmål.

Rockefeller medicine men, medicine and capitalism in America
Af E. Richard Brown.
Udgivet i 1979 af University California Press i Berkeley, USA.
Sprog: Engelsk.
• E. Richard Brown: om...
• Læs online: her eller her
• Flere informationer: her.
• "Hvis du virkelig ønsker forstå, er du nødt til at kende historien der gik forud for det, du ønsker at forstå. Hvad der er sket, hvordan det udviklede sig, hvorfor osv. Denne bog beskriver historien bag vores nuværende medicinske system. Det viser sig, at vores moderne medicin handler mere om politisk magt og penge (lidt ligesom alt andet), end det handler om at hjælpe de syge."
• "Denne bog rummer en hel masse nøjagtige, fremragende veldokumenterede oplysninger, og beretter om hvorfor vi har den form for sundhedspleje-system, som vi har i dag - hvordan det hele startede, og hvor det gik galt!"
Kilde: Amazon Reviews
Oversættelse slut.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Vigtigt at vide om bl.a. CT-scanning
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 7Siste melding: 16-03-11, 11:30 -
Vigtigt at vide om bl.a. CT-scanning
Av Anisa i forumet Emner startet av AnisaSvar: 11Siste melding: 16-03-11, 11:30 -
Hvad enhver stofskiftepatient bør vide om Levaxin og Eltroxin!
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 8Siste melding: 04-01-10, 08:31 -
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 8Siste melding: 04-01-10, 08:31 -
Av Anisa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 8Siste melding: 04-01-10, 08:31

Svar med sitat
Bokmerker