Viser søkeresultater 1 til 10 av 241
Threaded View
-
26-04-15, 12:06 #38
Sv: Postpartum thyreoditt desember 2006, nå på vei mot hypo
ja det er jeg enig med deg i. Jeg klarer ikke helt å tyde mine blodprøvesvar om de er i det nedre sjiktet, derfor skrev jeg inn her.
Jeg har også spurt om noen vet om man er mer utsatt for å utvikle graves eller å få tilbakefall etter en destruksjonthyreoditt - (finner ingen infor etter å ha søkt på nett).
Jeg er selv utdannet og jobber innenfor psykiatri, driver med atferdsterapi.
Mitt problem nå er at jeg ikke klarer å fungere optimalt på jobb med de symptomer jeg har. Er svært presset på jobb da ingen kan steppe inn for meg om jeg er borte. Min sjef har ingen forståelse for at jeg ikke er i form.
Jeg har som sagt vært fin i mange år nå, men tatt blodprøver hvergang jeg ikke har vært i form. Blodprøvene har vært innenfor referanse og jeg har følt meg bra etter en stund igjen. dette er desverre ikke tilfelle denne gangen. selv om jeg i det lengste håper at det er noe som bare har tatt litt lenger tid.Derfor skrev jeg inn her for å få litt råd og tips fordi jeg synes dagene på jobb er såå tunge å komme igjennomHyper postpartum thyreoditt desember 2006. Begynnte med propyltiuracil, ble da hypo.
Bruker ingen medisiner og har vart frisk siden jan 2007.
Lignende tråder
-
Postpartum tyreoiditt... Hjelp!
Av Pingomamma i forumet Postpartum tyreoidittSvar: 22Siste melding: 07-05-12, 19:58 -
Postpartum, hypersymptomer, normale verdier, struma
Av annis i forumet Postpartum tyreoidittSvar: 27Siste melding: 13-03-11, 13:24 -
Onsdag 16. desember
Av Bellissimo i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 8Siste melding: 17-12-09, 08:02 -
Thyreoditt? Er det en sykdom i seg selv?
Av sunny i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 19Siste melding: 05-04-07, 11:35 -
De Quervains eller subakutt thyreoditt
Av Magnuna i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 28-02-07, 12:12

Svar med sitat

Bokmerker