takk for svar. Leste alle mine gamle innlegg i går, og jeg satt og gråt skikkelig. fy så syk jeg har vært
ser på måten og hvordan ting er skrevet at jeg ikke har vært meg selv. Gamle minner om fortvilelse og en sorg over å ikke bli møtt, gjør meg helt knust. Jeg levde jo i en tåke og mye av dette husket jeg ikke lenger i det hele tatt.
en ting er helt sikkert, og det er at jeg ALDRI må bli så syk igjen.

Min gamle historie har medført at jeg alltid spør legen om prøveresultater, referanser osv. klarer ikke stole på dem mer. Grunnen til at jeg ble såå hyper var jo at legen sa, du hører fra oss om det er noe på prøvene. Hører du ikke noe er det greit. Hørte ikke noe, men det viste seg jo at prøvene var forsvunnet. derfor skøt stoffskiftet i været over lang tid! så stoler aldri på det igjenl

Jeg skal bestille meg en time hos Øverbye, skal få gjort det kjapt! det var et godt forslag.
Har så vondt i halsen nå også, men jeg har akkurat fått påvist midd allergi så kan jo være det.

siden min søster også har vært hyper nå, tenker jeg at vi må være genetisk disponert. Mamma har jo diabetes og det henger nok sammen.