Viser søkeresultater 1 til 10 av 44
Threaded View
-
09-04-15, 00:16 #28
Sv: Diagnosen lavt stoffskifte for 9 uker siden, men har slitt med symptomer i 12 år
Hej
Klokken er mange og jeg skal sove... For mig at se lyder det som et tilbagefald af... lavt stofskifte. Som du beskriver det, lyder det som T3-mangel i nervesystemet inkl. hjernen. Prøv lige at læse her: https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=13081 hvad for lav medicindose gør ved stofskiftet.
Jeg ville ikke engang kunne holde mig oprejst med kun en grain (60 mg) naturthyroid i kroppen. Denne dose skal i hvert fald dobbelt op til at begynde med, før det kan begynde at nytte noget. Og dette vel at mærke uden at blande det syntetiske med i, fordi den ødelægger naturthyroids "slow release" effekt.
På den korte bane er der ingen grund til at frygte binyrer i forhold til doseøgning. Binyrene crasher ikke af et par dages forsøg med en så moderat medicindose som 2 grain delt over to gange i døgnet. Så ville de allerede have crashet af Levaxin før. Jeg kender flere med binyreproblemer, der alligevel trives udmærket med naturthyroid taget både til natten og om morgen. En grain aften/nat og en grain om morgenen i 3-4 dage, sørg omhyggeligt for ro i sindet og is i maven, og se hvordan det går.
Natti natt.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Januar 2010 diagnosen lavt stoffskifte.
Av Herdis i forumet Lavt stoffskifteSvar: 265Siste melding: 23-11-10, 12:35 -
Jeg ble operert for tre uker siden.
Av ANNEM i forumet OperasjonssalenSvar: 3Siste melding: 26-03-10, 16:14 -
Jeg har slitt med lavt stoffskiftet ihvertfall siden år 2000
Av Siriusen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 67Siste melding: 03-02-10, 17:28 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat

Bokmerker