Takk for svar smgj! Det ville være flott hvis det brukes sånn i alle fall, at kroppen bruker det til vedlikehold og gjenoppretting dersom man tar den om kvelden. Kanskje det kan bli sånn på sikt for meg.

Men, jeg ble kjempedårlig av å ta medisinen i går kveld :( Fikk skikkelig hjertebank, blei kvalm og skvetten. Det var helt forferdelig. Jeg sov urolig (pleier å sove kjempegodt til vanlig) og i dag har jeg vært helt vrak helt fram til nå klokka 15. Skikkelig trøtt, til det punkt at jeg nesten ikke har klart å holde meg våken, måtte legge meg og sove en time. Og har hatt veldig press i halsen på skjoldbruskkjertelen og bare generelt følt meg dårlig, nå merket jeg akkurat at jeg har fått "løs mage" også, så det virker jo som jeg får for høyt stoffskifte? Jeg er veldig i tvil om jeg skal fortsette eller vente til jeg har mulighet til å ta alle bivirkningene, for sånn det er nå er jeg avhengig av å kunne ta meg av ungene og hus og hjem.

Det føles som om det lettner litt nå, ikke fullt så trøtt, men presset i halsen er der enda og jeg føler en stivhet i tunga. Veldig ubehagelig og slitsomt. Blir veldig i tvil om hva jeg skal gjøre. Kanskje prøve bare halv dose Armour noen dager og heller mer Levaxin, bare for å gjøre overgangen mykere. Det er i alle fall helt klart at tabletten virker, jeg glemte å tygge den i går kveld, men har likevel en enorm virkning. Kanskje dosen bare er for høy for meg? Har altså tatt 1 grain hver dag i 3 dager, i tillegg til 25 mcg Levaxin. Jeg skjønner at man egentlig skal ha høyere dose, men er det noen her som klarer seg med lavere dose?

Eller er det noen som har opplevd samme virkning som meg i begynnelsen, men at det gikk over? Tenkte på om det kunne være binyrene også, men det verste symptomet er presset i halsen, og det er vel ikke binyrene?

Heldigvis merker ikke sønnen min noen bivirkninger, så jeg er veldig glad for det og spent på utfallet