Viser søkeresultater 1 til 10 av 44
Threaded View
-
02-04-15, 21:11 #13
Sv: Diagnosen lavt stoffskifte for 9 uker siden, men har slitt med symptomer i 12 år
Tusen takk for nyttig informasjon! Skal prøve å ta dosen om kvelden og håper jeg ikke blir hyper. Jeg har jo hittil bare blitt supertrøtt etter å ta dosen, så får prøve i kveld og satser på at det går bra. Kan du huske om du blei trøtt i begynnelsen eller fikk spesielle symptomer? I dag var jeg trøtt helt fram til kl 20, var kald og følte meg skikkelig hypo. Får håpe det bare er en overgangsfase, kroppen kommer sikkert med alle mulige rare reaksjoner etter å plutselig få T3! Tror jeg prøver med 60 mg noen dager til før jeg øker til 90, siden jeg er blitt så sliten.
Hm. kanskje det var dumt at jeg fikk Armour istedet for Erfa, når Armour er vanskeligere å ta opp pga. cellulosen. Har jo egentlig lest negative ting om begge deler og at de endret oppskriften osv. Ja, ja nå har jeg jo kjøpt et par måneders forbruk av Armour, så da får jeg prøve det.
Vet noen om det bare er Erfa eller Armour som er tilgjengelige i Norge? Leste akkurat om noe som heter WP thyroid her:
http://www.goodhormonehealth.com/index.html
I dette dokumentet:
http://www.goodhormonehealth.com/art...dMedicines.pdf
"WP Thyroid, a new pure hypothyroid medication, and Nature-Throid, a hypothyroid medication
around for more than 75 years, are two preparations of desiccated thyroid that can be used
instead of Armour thyroid. WP Thyroid contains only two all-natural inactive ingredients, inulin
(from chicory root) and medium chain triglycerides (from coconut) and is available in 8 strengths
starting at ¼ grain and up to 2 grains (130 mg)."
Synes det hørtes interessant ut med en medisin som bare inneholder to helt naturlige ingredienser i tillegg til den tørka grisekjertelen.
Takk igjen for svar, smgj! Setter stor pris på at du tok deg tid
Lignende tråder
-
Januar 2010 diagnosen lavt stoffskifte.
Av Herdis i forumet Lavt stoffskifteSvar: 265Siste melding: 23-11-10, 12:35 -
Jeg ble operert for tre uker siden.
Av ANNEM i forumet OperasjonssalenSvar: 3Siste melding: 26-03-10, 16:14 -
Jeg har slitt med lavt stoffskiftet ihvertfall siden år 2000
Av Siriusen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 67Siste melding: 03-02-10, 17:28 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat