Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Tråd: Hashimotos, jod og mig
Threaded View
-
22-03-15, 10:44 #2
Sv: Hashimotos, jod og mig
Tid til en lille status

Den dag jeg skrev ovenstående indlæg, satte jeg dosis op til 15 mg. Det gik rigtig godt resten af søndagen og mandagen, men tirsdag vågnede jeg med hovedpine, og jeg havde det som om, jeg var blevet banket. Lidt feberagtigt havde jeg det også og godt stiv i nakke og øvre ryg.
Jeg blev jo forskrækket og tænkte, at det var joden. Så straks satte jeg dosis ned til 3 mg og blev der. Hovedpinen blev ved og holdt sig i 2 uger.
Min konklusion er, at det var nok ikke joden. Jeg tror, det var noget influenza-halløj, som jeg er omgivet af.
Nu er jeg på vej op igen og tager i dag 6 mg. Jeg har det rigtig fint med en god energi. Så stigningen bliver 1 dråbe af gangen. En dråbe er 1,5 mg jod.
Jeg har to forskellige styrker - 3% som er 1,5 mg til sammen og en 12% som er 7,6 mg.
Det er meget vigtigt at læse på flasken eller producentens hjemmeside og på den måde finde ud af, hvor meget jod der er i. Selv om mange jod-hjemmesider opererer med Lugol's og angiver en standard styrke, så er den standard styrke ikke gældende for alle producenter.
Tina
Lignende tråder
-
Hashimotos medisinering
Av Karri i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 24-09-11, 22:28 -
Kan se ut som du har Hashimotos....
Av uheldig i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 3Siste melding: 16-02-11, 09:28 -
Hashimotos og anti-TPO
Av Tornerose i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 04-01-11, 08:57 -
Hashimotos muskelsmerter
Av johanne72 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 3Siste melding: 19-07-09, 04:25

Svar med sitat
Bokmerker