Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
27-02-15, 07:23 #6
Sv: Diagnostisert med lavt stoffskifte. Anti-TPO utenfor referanseområdet.
Hej Lykke

Det lyder lidt som min historie.
Min TSH var dog over referencen, da det blev opdaget, på 6. Jeg blev ikke sat i behandling - skulle vente til TSH var over 10
Men fra det blev opdaget, gik det faktisk ret stærkt med, at jeg blev dårligere.
Du er heldig, at du er kommet i behandling nu. Det er da godt. Jeg havde også tilbagefald som dig - frem og tilbage på TSH og ikke nogen voldsom bedring.
Det vigtige er at blive medicineret godt op. Jeg ventede 6 - 8 uger mellem hver dosisstigning, fordi jeg fulgte endokrinologen. Det har jeg så fundet ud af efterfølgende, at det er helt skidt.
Jeg havde det så skidt af antistofferne, og jeg kunne mærke tilbagefaldet, før det kunne ses på TSH.
Mine antistoffer er først faldet efter jeg har ændret kost til glutenfri/grain free, og efter jeg har sat selen op til 200 mcg, og det vigtigste tænker jeg, er gået over til Thyreoid. Antistofferne er stille og roligt på vej ned og er nu omkring 230.
Vi er forskellige - men rådet om at dosere hurtigere op er vigtigt. Måske kan du bevare det meste af din skjoldbruskkirtel.
Tina
Lignende tråder
-
Diagnostisert med lavt stoffskifte i november 2011
Av Elvire i forumet PresentasjonerSvar: 10Siste melding: 19-05-14, 17:27 -
Ny-diagnostisert med lavt stoffskifte
Av Milli i forumet Lavt stoffskifteSvar: 75Siste melding: 12-12-12, 18:45 -
Lavt stoffskifte - ny diagnostisert
Av Monica87 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 15-02-12, 06:56 -
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Jeg er nylig diagnostisert med lavt stoffskifte