Sitat Opprinnelig skrevet av Fuglen Vis post
Takk for svar! Er usikker på om fastlegen vil gi meg prøvebehandling iom at jeg er erklært frisk av endokrinolog (snakk om å bli skuffet av å høre at man er frisk! ), men det skader vel ikke å spørre. Det jeg er redd for er at dersom jeg ikke responderer godt på Levaxin vil det sitte enda lenger inne å gi meg Armour, da det kan tolkes som at det ikke er stoffskiftet det er noe i veien med. Men jeg får bare mase! Kan ikke ha det sånn særlig mye lenger før det går alvorlig utover studier/familie...
Godt å høre at datteren din har blitt bedre!
Jeg er nå 18, og ble også friskmeldt av endokrinolog når jeg var rundt 16. Men jeg hadde såpass sterke symptomer at når jeg snakket med fastlegen, ble jeg satt på den laveste dosen av levaxin uansett. Når jeg igjen reiste til endokrinolog hadde hun ingen innvendinger mot at jeg hadde blitt medisinert på den måten, så jeg ville nok også hørt med fastlegen din. Men igjen, det er stor forskjell fra lege til lege... Jeg gikk på levaxin i et år uten å bli noe bedre, og uten å egentlig ha hatt for høye verdier i utgangspunktet - kun indikasjoner på at jeg hadde en betennelse. Jeg har også vært innom ME diagnosen, men når vi startet prosessen ble plutselig verdiene mine for høye (ironisk nok akkurat da jeg hadde fått overtalt legen min til å gå videre med ME), og jeg høynet dosen min.

Håper det ordner seg for deg, at du får prøvd levaxin og at formen din blir bedre. Masse lykke til!!