Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
19-02-15, 10:24 #7
Sv: Lavt stoffskifte? ME? Fortvilet...
Jeg er nå 18, og ble også friskmeldt av endokrinolog når jeg var rundt 16. Men jeg hadde såpass sterke symptomer at når jeg snakket med fastlegen, ble jeg satt på den laveste dosen av levaxin uansett. Når jeg igjen reiste til endokrinolog hadde hun ingen innvendinger mot at jeg hadde blitt medisinert på den måten, så jeg ville nok også hørt med fastlegen din. Men igjen, det er stor forskjell fra lege til lege... Jeg gikk på levaxin i et år uten å bli noe bedre, og uten å egentlig ha hatt for høye verdier i utgangspunktet - kun indikasjoner på at jeg hadde en betennelse. Jeg har også vært innom ME diagnosen, men når vi startet prosessen ble plutselig verdiene mine for høye (ironisk nok akkurat da jeg hadde fått overtalt legen min til å gå videre med ME), og jeg høynet dosen min.
Håper det ordner seg for deg, at du får prøvd levaxin og at formen din blir bedre. Masse lykke til!!
Lignende tråder
-
Fortvilet etter endotime...
Av Lilje i forumet Hos legenSvar: 10Siste melding: 02-05-08, 18:56 -
Fortvilet....kan det være lavt stoffskifte?
Av Sofie i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 11Siste melding: 02-01-08, 18:09 -
Ny på forumet her: Fortvilet! Oppdatert med prøveresultater.
Av tomat i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 63Siste melding: 10-02-07, 04:12 -
fortvilet
Av Hsn i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 11Siste melding: 19-12-06, 16:38 -
Utslitt og fortvilet
Av IMN i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 2Siste melding: 30-04-05, 22:15

Svar med sitat
Bokmerker