Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Tråd: Thyroid USP til danskere
Threaded View
-
24-01-15, 21:01 #33
Sv: Thyroid USP til danskere
Jeg har læst i dag på ThyroidChange.org, postet d. 18. januar følgende information om forholdene i Danmark:
"Fortunately, after a lot of lobbying and pressure, patients were allowed to import Erfa or Armour Thyroid from any country in the EU, which has become the only option for a great number of people. However, this is a lengthy procedure, and patients may have to wait for weeks to get their medication."
Mig bekendt, har det altid været muligt at købe Thyroid på EU-udenlandske apoteker alene i kraft af EU-regler om uhindret samhandel medlemslandene imellem. Mange danske patienter har fået deres medicin på denne måde siden dengang, fremgangsmåden blev beskrevet på dette forum for 5-6 år siden... Mig bekendt, var det her på forummet, at denne mulighed var omtalt for første gang... Og ingen behøver at "wait for weeks to get their medication", hvis man ikke venter til den sidste tablet før den næste recept afsendes.
Har forresten læst hele tråden igennem første gang siden "dengang". Ville ellers gerne vide hvordan det er gået med Thyroid til de danskere, der har deltaget i tråden.. Kun Nielsigne har allerede været i behandling med Thyroid leveret fra apoteket i Hamborg. Ellers var der ikke mange Thyroid-tilbagemeldinger fra bellebellen, arenys, gitteh, Pjevs, Sharon, karinakk, Luuna og norske zzzida, dengang bosat i Århus? Håber og krydser fingre for, at det var lykkedes hver og en af Jer.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 2Siste melding: 25-11-09, 10:30 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Råd til danskere
Av Anisa i forumet Hos legenSvar: 2Siste melding: 19-10-09, 19:24 -
Danskere (og nordmenn?) får for lidt D-vitamin
Av Anisa i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 28-07-09, 18:57

Svar med sitat

Bokmerker