Smgj har i dag postet en tråd indenfor samme emne (fluor) Fluor i bleket matpapir (og annen matemballasje) ..., og det mindede mig om denne tråd, om nøjagtig det samme, postet for næsten 5 år siden.

Dengang har den danske Thyreoidea Landsforeningen haft henvisningen til denne (nu gammel) nyhed på sin hjemmeside, men når man klikker på linket i dag, åbenbares en... tom side. TL har simpelthen fjernet denne oplysning/henvisning fra hjemmesiden. Så var det at jeg har benyttet en "søge-spejder" på TLs hjemmeside for at se om ordet "fluor", "fluorstoffer" og "fluor-stoffer" overhovedet optræder derinde.

DET GØR DE IKKE!

Thyreoidea Landsforeningens hjemmeside er støvsuget for alt, der måtte lyde fluor-agtigt.

Jeg har hele tiden vidst at TL er en forening-til-ingen-verdens-nytte-for-thyreoideasyge, men det er alligevel det modsatte af fornøjelse, nok en gang at få det (satans!) bekræftet. Spar kontingentpenge, siger jeg bare! Man er lige så godt tjent med at stå udenfor denne forening, som at være medlem, for pokker!

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
På den danske Thyreoidea Landsforeningens hjemmeside, under "nyheder", er der nu en henvisning til en aktuel artikel Imprægnering påvirker måske stofskiftet:
Man kan se TLs hjemmeside MED nyheden, arkiveret d. 18. februar 2010 på Web.archive.org. Linket til miljoeogsundhed.dk virker ikke mere, fordi sitet har i mellemtiden fået et andet navn og hedder nu forbrugerkemi.dk. Linket til artiklen: http://www.forbrugerkemi.dk/nyheder/...e-stofskiftet/