Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Hybrid View
-
22-01-15, 11:52 #1
Sv: Fluor-stoffer sættes i forbindelse med sygdom i skjoldbruskkirtlen
Smgj har i dag postet en tråd indenfor samme emne (fluor) Fluor i bleket matpapir (og annen matemballasje) ..., og det mindede mig om denne tråd, om nøjagtig det samme, postet for næsten 5 år siden.
Dengang har den danske Thyreoidea Landsforeningen haft henvisningen til denne (nu gammel) nyhed på sin hjemmeside, men når man klikker på linket i dag, åbenbares en... tom side. TL har simpelthen fjernet denne oplysning/henvisning fra hjemmesiden. Så var det at jeg har benyttet en "søge-spejder" på TLs hjemmeside for at se om ordet "fluor", "fluorstoffer" og "fluor-stoffer" overhovedet optræder derinde.
DET GØR DE IKKE!
Thyreoidea Landsforeningens hjemmeside er støvsuget for alt, der måtte lyde fluor-agtigt.
Jeg har hele tiden vidst at TL er en forening-til-ingen-verdens-nytte-for-thyreoideasyge, men det er alligevel det modsatte af fornøjelse, nok en gang at få det (satans!) bekræftet. Spar kontingentpenge, siger jeg bare! Man er lige så godt tjent med at stå udenfor denne forening, som at være medlem, for pokker!
Man kan se TLs hjemmeside MED nyheden, arkiveret d. 18. februar 2010 på Web.archive.org. Linket til miljoeogsundhed.dk virker ikke mere, fordi sitet har i mellemtiden fået et andet navn og hedder nu forbrugerkemi.dk. Linket til artiklen: http://www.forbrugerkemi.dk/nyheder/...e-stofskiftet/
Relevant:
Vi spiser giftige fluorstoffer i rå mængder (Videnskab.dk)
I disse madvarers emballage blev der fundet giftige fluorstoffer (Politiken.dk)
Som forbruger kan du gøre en række ting, for at undgå at få giftige fluorstoffer i maden (DR.dk)
9 tips: Undgå farlige fluorstoffer (Tænk.dk)
Organofluor-kemi (Wikipedia.org)
Forskere om giftige fluorstoffer: Vi har kun set toppen af isbjerget (Ingeniøren.dk)
Forskere slår fast: Fluorstoffer forringer sædkvalitet (Ingeniøren.dk)
Grænseværdien for fluorstoffer er 100 gange for høj (Ingeniøren.dk)
Professor: Derfor er fluorstofferne værre end andre miljøgifte (Ingeniøren.dk)
Miljøgift i poser med popcorn ødelægger vaccinationen af børn (Ingeniøren.dk)
Osv. osv. osv....• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Atrofi af skjoldbruskkirtlen pga. thyroid-mediciner?
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 16Siste melding: 01-01-12, 20:23 -
Skal hele skjoldbruskkirtlen opereres væk?
Av Pochahonta i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 19-10-09, 14:24 -
Cortisone inneholder uheldige tilsettningsstoffer...
Av Lulu i forumet HydrocortisonSvar: 7Siste melding: 23-09-09, 19:11 -
Hva er det som kan forårsake hypotyrerose når man ikke har anti-stoffer?
Av Shanita i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 05-08-07, 16:36 -
Aspartam og andre farlige stoffer
Av Stina i forumet Helbred og kostholdSvar: 11Siste melding: 17-04-07, 10:52

Svar med sitat

Bokmerker