Har ingen gode råd, men jeg føler med deg i din situasjon.
Har selv nylig fått ny lege og jeg føler at hun ikke tar min stoffskiftesykdom på alvor.
Påpeker bare at verdiene mine ligger under normalen til tross for alle symptomene mine