Viser søkeresultater 1 til 10 av 35
Hybrid View
-
11-10-07, 08:30 #1
Har ingen gode råd, men jeg føler med deg i din situasjon.
Har selv nylig fått ny lege og jeg føler at hun ikke tar min stoffskiftesykdom på alvor.
Påpeker bare at verdiene mine ligger under normalen til tross for alle symptomene mine
Lignende tråder
-
Snart vår
Av cathrin i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 17-03-07, 18:07 -
Verdier ved starten av graviditet
Av Thyr i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 40Siste melding: 24-08-06, 11:19 -
Verdier ved starten av graviditet
Av Thyr i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 40Siste melding: 24-08-06, 11:19 -
Verdier ved starten av graviditet
Av Thyr i forumet Normalverdiene?Svar: 40Siste melding: 24-08-06, 11:19 -
Div. Hasimotos & Armour
Av amanda i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 31-03-05, 17:00


Svar med sitat
Bokmerker