Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
05-01-15, 18:48 #2
Sv: Frustrert etter legebesøk
Hei,
det finnes alltid veier for å bli bedre. Veiene er ikke alltid like enkle å gå på. Noen ganger er det tunge bakker og blindveier, men man kommer alltid et skritt videre, bare man vil. Det krever mye av den enkelte og det krever som oftest en del penger, siden man er best tjent med å ha en helhetslege på sin side, for å vurdere underliggende årsaker og få laget en individuell behandlingsplan. Jeg går for tiden hos Skogli på Funksjonellmedisinsk senter i Oslo. Jeg opplever at han er svært dyktig, kan mye og er god på individuell behandling. Han er også forholdsvis streng, og man må gå 100 % inn for dette. De har lagt om en del av opplegget sitt. Det er en del kursing. Jeg vet ikke helt hvordan dette fungerer i praksis. Det kan jo være problematisk for de med lang reisevei. Men, uansett valg av lege, er det viktig å lese mye, oppnå kunnskap, stille kritiske spørsmål og ta aktivt del i sin egen behandling. Legen skal være der for deg, være din konsulent. Her er link til Funksjonellmedisinsk senter. http://funksjonellmedisin.no/
Lignende tråder
-
Frustrert etter legebesøk...
Av TheaK i forumet Hos legenSvar: 14Siste melding: 26-01-11, 11:56 -
Dagens legebesøk - kavitasjon - antistoffer - TSH m.m.
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 24Siste melding: 08-05-07, 10:18 -
Legebesøk, kortisol, ødemer, sprengte blodkar m.m.
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 16Siste melding: 18-01-07, 17:15 -
resultat etter legebesøk
Av Theodora78 i forumet Hos legenSvar: 7Siste melding: 30-09-06, 18:33

Svar med sitat
Bokmerker