Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
20-12-14, 02:04 #6
Sv: Menn får oftere lavt stoffskifte
Dette nummeret av månedsmagasinet Mat og helse, som kom ut september 2005, var det første jeg kjøpte. Det var helt tilfeldig, og spesielt når én av artiklene var om lavt stoffskifte og et langt uår av symptomer som leger ikke har lært å tolke riktig. Jeg hadde fått diagnosen hypothyreose åtte måneder tidligere, og fikk en skikkelig aha-opplevelse etter å ha lest denne artikkelen.
Flott at innlegget er kommet hit i forumet!
Sammen med boka til Per Egil Hegge, "Og så må du ikke stille spørsmål!, og artikkelen over, er det skremmende å oppleve at det fremdeles er mye leger ikke forstår, og ennå må lære om stoffskiftet og sykdommene man kan få som følge av et og under- og ubehandlet stoffskifte!!Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
Kvinner går oftere til lege
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og funksjonelle lidelserSvar: 4Siste melding: 29-01-13, 14:30 -
Progesteron for menn
Av Anisa i forumet ProgesteronSvar: 7Siste melding: 12-12-09, 14:31 -
Oftere synskontroll hos øyelege ved lavt stoffskifte (?)
Av Flower i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 4Siste melding: 27-05-08, 11:18 -
Snakker kvinner mer enn menn?
Av Anne Ma i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 3Siste melding: 14-07-07, 19:22 -
Stakkars menn...
Av Maia i forumet Lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 16-01-07, 16:03

Svar med sitat

Bokmerker