Viser søkeresultater 1 til 10 av 12

Threaded View

Medlem siden
    Nov 2014
    Sted
    Østlandet
    Alder
    41
    Meldinger
    16

Standard Sv: Pål Johan Vanberg

Jeg gikk gråtende ut av kontoret til Vanberg.. Etter å ha fått slengt en ME-diagnose i trynet av fastlege gikk jeg selv til verks for å finne ut av det. Så ble jeg sendt til endo. Der fikk jeg høre at ingen ting var galt med meg, kun en latent hypothyreose. Dette fordi kun TSH er for høy hos meg. Jeg prøvde å få han til å høre på meg, men han var ikke interessert. Han mente at mine symptomer tilsier ME eller psykiske problemer. På grunnlag av at mamma tok meg mye med til lege fra jeg var 3 år, pga utmattelse, depresjon og gjentatte problemer med luftveiene. Så mange turer til lege kunne visst gi meg en psykisk greie som førte til ME-symptomer. Så hentet jeg legejournalen min, og fikk et sjokk! Takket være skatteetaten fikk jeg så gått til en utrolig dyktig privatlege. Hun ble helt sjokkert over journalen min, og ikke minst prøvesvarene og konklusjonen til Vanberg. Jeg kan ikke bruke annen beskrivelse enn en arrogant inkompetent ********* på den mannen..

Etter dette sendte jeg noen ganske så saklige og skarpe e-mail til han om hva jeg mener om hans væremåte og kompetanse. Han var bare veldig glad for at han sjelden får klager fra pasienter. Mitt svar på det er at pasienter klager ikke til legene, de snakker med hverandre Han syntes også det var dumt at jeg følte meg kasta ut fra kontoret og at jeg ikke følte at jeg ble hørt. Passiv-aggressiv som pokker! Han avsluttet også med at jeg må gi han beskjed om resultatet etter behandling hos privatlege, så han kan lære mer selv..!!! Så utrolig skremmende uttalelse fra en som kaller seg spesialist.. Kjenner jeg gleder meg som en unge på julaften til å fortelle han alt, jeg er jo allerede bedre etter besøket hos privatlege! Hadde Vanberg sett prøvearkene jeg fikk med meg til lab'en hadde han ikke skjønt halvparten. Jeg nevnte hypothyreose 2, ultralyd og RT3 til han, fikk ikke noe kommentar på det, nei

EDIT/Mod: et banneord erstattet med stjerner (*). Trist at ingenting har endret seg til det bedre ved denne klinikken.
    Sist endret av Mod; 05-12-14 kl 18:09

Lignende tråder

1. Lysmesteren Johan Moan
    Av Mod i forumet Diverse relatert til helse og sykdom
    Svar: 0
    Siste melding: 16-09-09, 22:12
  2. Volvat, Vanberg
    Av camomilla i forumet Hos legen
    Svar: 3
    Siste melding: 05-04-09, 14:14

Søkeord for denne tråden

Bokmerker