Hei, jeg skal gi en kjapp oppdatering.

Jeg har ikke gitt opp å få ned min anti tpo. Den sprengte skalaen i september, nå håper jeg den begynner å gå nedover. Men det som er mitt evige problem er magen. Den blir aldri bra. Jeg tror nok at jeg fikk tatt bakterien og biofilmen gjennom den kuren jeg tok i sommer, men fortsatt sliter jeg med oppblomstring av sopp og oppblåst mage. Det er ikke kostholdet som er årsaken, det tror jeg er ganske "ekseplarisk". Jeg gjorde forsøk med tarmskyllding der jeg deretter satte inn hvetegressjuie og en der jeg satte inn probiotika. Det har ikke hjulpet meg, alt er som før. Så muligens er neste steg å fjerne bly fra kroppen og/eller ta ny avføringsprøve. Har noe forhøyet nivå av bly, og det kan gi kronisk sopp.

Jeg har imidlertid merket effekt av behandlingen min mot undermetylering- omsider. Jeg har ADHD-symptomer, og har stått på metyleringsbehandling i halvannet år uten merkbar effekt. Ved siste time hos TES for nesten to mnd siden økte jeg opp dosen med methionine til 500 * 4 begynte med B6 og TMG. Tar fra før SAM-e 400*2, p5p, 5-htp +sink, magnesium og calsium.
Merker nå at jeg er mindre stresset, tvangshandlinger er redusert, er i stabilt godt humør, klarer å sitte rolig lengre perioder av gangen, er mer utadvent og bedre konsentrert. Har fremdeles en god del symptomer, men er glad for at jeg endelig merker noe! Jeg har egentlig blitt mer meg selv
MEN jeg er helt utslitt og trøtt hele tida. Må som regel legge meg i seks-sjutida om kvelden og sover som en stein til vekkeklokka ringer neste morgen. Min forrige lege "advarte" mot at jeg kunne bli utslitt når behandlingen omsider begynte å virke, og det er nok det som har skjedd. Jeg håper det ikke varer i veldig lang tid. (Det er ikke stoffskiftesymptomer som gjør meg trøtt, det føler jeg meg sikker på)

Vel, det er snart ny legetime. Ser fram til å komme igang med neste steg i behandlingen. Oppdaterer senere. (leggetid )