Viser søkeresultater 1 til 5 av 5

Hybrid View

Medlem siden
    Apr 2013
    Sted
    Danmark
    Alder
    64
    Meldinger
    621

Standard Sv: Er din Slow-Cooker blyfri ?

Hej Anisa,

Sådan en kunne jeg også godt tænke mig

Så jeg tænkte, jeg starter her: http://againstallgrain.com/category/shop/appliances/
    Ok, den fik så ikke så gode rewievs: http://www.consumersearch.com/slow-c...all-clad-99009
    Så videre til den, de anbefalede: http://www.consumersearch.com/slow-c...n-forget-33967

Det er også Stoneware, og jeg kan ikke se om, den er fremstillet i Kina.

Og ok, der røg den drøm Min søde mand synes, vi kan bruge ovnen og så finde en god römertopf. Han har nok ret. Det er ellers smart

Hygger mig lidt over en af kommentarene

First, I have to tell you I am a 73 yr. young widower. I finally got tired of quick meals, TV meals, eating out, etc. Soo, I finally decided that it was time I grew up and started learning how to cook.

I did a lot of research on slow cooker's and decided on the Hamilton Beach 33967. I let it set on the counter for a week before I decided to either send it back or, try it.

My first attempt was a pot roast with potatos, carrots and celery. Followed the recipie except added/subtracted sesonings that sounded good to me.

Much to my surprise, I had a VERY! tender roast with great veggies. Made enough to have a meal and freeze rest for several meals. (Wrong). I had it for supper, lunch and dinner the next day and lunch the third day.

Tina

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Thumbs down Sv: Er din Slow-Cooker blyfri ?

Sitat Opprinnelig skrevet av tinash17 Vis post
    Det er også Stoneware, og jeg kan ikke se om, den er fremstillet i Kina.
    Nemlig! Jeg har brugt nogle timer på at forske videre, i håb om at finde en slow cooker der ikke har dårlige bly-reviews. Det er næsten håbløst, selv hvis cookeren er fremstillet i USA eller andre lande der ikke er Kina, fordi ingen steder kan man finde oplysninger om, hvor potterne kommer fra. Desuden findes en hel del information der er direkte falsk, som f.eks. denne, jeg ved med sikkerhed ved, at de alle er fremstillede i Kina. Lige som alle slow cookeren i den danske webbutik jeg skrev om i første indlæg, desværre også alle er fra Kina (har lige fået et svar fra butikken).

Vi har rigtig haft gang i snakken herhjemme i dag efter dette indlæg og det med slow cookere ;-) Det er simpelthen utroligt, at der er så mange giftstoffer i vores hverdag.
    Det ser ud til at tusinder (bare ikke i Danmark, undtagen os) efterlyser informationer om non-toxic slow cookere, men svarene er yderst sparsommelige. En Takahi Electric Crockery Pot er en sjælden undtagelse, angiveligt fremstillet på Taiwan, men samlet og solgt i Japan. Japanerne er ret hysteriske med opmærksomhed på forurening af enhver slags, men jeg er nu blevet så træt af at surfe og læse, læse og tænke, og slå op, og tænke igen, at jeg giver op og...

Min søde mand synes, vi kan bruge ovnen og så finde en god römertopf. Han har nok ret. Det er ellers smart
    ... jeg vil gøre som din søde mand siger: Römertopf!! Vedlagt bogen Simremad & ting der tager tid, skrevet af fem unge mænd og en kok... er den julegave i hus.

Det var sørme en træls omgang....
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Lignende tråder

1. Svar: 4
    Siste melding: 16-11-13, 15:46
  2. Thyroxine Plus Low-Dose, Slow-Release Triiodothyronine Replacement...
    Av Anisa i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)
    Svar: 1
    Siste melding: 07-11-10, 11:14
  3. Ny slow-release T3 medisin
    Av i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)
    Svar: 4
    Siste melding: 20-08-05, 10:43

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn