Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Hybrid View
-
20-11-14, 14:30 #1
Sv: "Naturlig" Thyroid og Geneve Deklarationen
Min usigelig dyb medfølelse for Tonjemy, hvis tillid til sin læge har i dag mistet sin uskyld. Og som er kun een i en uendelige række af andre syge i samme situation.
Det er kun ringe trøst at finde i erkendelsen af, at lægestanden svigter her ikke kun patienterne, men den svigter også lægestandens eget Æreskodeks.
Lægerne dør ikke af at svigte deres Æreskodeks, men det gør deres patienter!
Der er mange måder at dø på af lavt stofskifte.
Havde lægestanden selv overholdt, hvad den - øjensynligt kun til pynt, har vedtaget i Helsinki i 1948, for at råde bod på de medicinske forbrydelser, der var blevet begået i Nazityskland få år forinden - ville der ikke være nogen grund til, nok en gang at minde dem om de konventioner, de selv har forpligtet sig til at overholde og... men som de siden bliver ved med at overtræde!
Hvad siger du? Lyder det i overensstemmelse med den behandling du får hos din læge?
Hvorfor overholder lægerne kun de løfter som gavner dem selv og deres egne kolleger?
... og spørg dig selv OM du virkelig mener, at lægerne lever op til deres egne løfter i dit tilfælde?• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Myter om "naturlig thyroid" - løgne, uvidenhed eller... politik?
Av Anisa i forumet MyteneSvar: 6Siste melding: 10-11-14, 23:57 -
Naturlig thyroid forklart av Jeffrey Dach
Av Vigdis i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 28-07-12, 19:33 -
Ulike preparatmerker - naturlig thyroid
Av smgj i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 02-08-10, 08:54 -
Resept på naturlig thyroid
Av usikker i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 14Siste melding: 04-03-10, 19:45

Svar med sitat

Bokmerker