Viser søkeresultater 1 til 10 av 147
Hybrid View
-
08-11-14, 18:25 #1
Sv: På grensen av Hashimoto's ?
Eftersom din T4>T3 omdannelse er allerede tydeligt sat på sparemodus for at spare på T4, er der heller ikke ret meget Thyroid peroxidase at "leve af" for TPO-antistoffer, så de går selvfølgelig ned i antallet.
Om du har nogen restproduktion? At dømme efter beskrivelsen af resultat af din ultralyd, ikke meget. Men du har jo før været på adækvat dosering med Thyroid. Kroppen er indrettet til at deponere et T4-lager der helst skal kunne række til et år, så der er nok allerede gået gang i også at spare på den, idet den daglige tilførsel er så beskeden som ca. 38 mcg af proteinbundet T4 i denne ene grain Thyroid du får for tiden.
Jeg vil fraråde at benytte kelp. Man ved aldrig på forhånd hvad der gemmer sig i hver enkel råstof-parti, der også kan indeholde brom i varierende mængder, foruden varierende mængder af jod. Hvis du i stedet vælger Lugols, har du en chance for at vide hvad du nøjagtig får af jod, foruden at Lugols er garanteret clean, dvs. indeholder ikke miljøgifte, som kan forekomme i kelp.
Uanset kelp eller Lugols, sørg altid for at have klorofyl-tabletter liggende i reserve. Ikke spirulina og ikke chlorella. Bare klorofyl. Skulle du evt. opleve hyper-lignende symptomer de første dage med jodtilskud (nogen gør, andre gør ikke), kan det garanteret ikke være hyper... Klorofyl-tabletter vil få dem til at forsvinde indenfor 24 timer.
For mig at se din funksjonellmedisinsk læge leger med ilden, idet det er ikke sikkert at din helbredstilstand vender tilbage til den forrige gænge igen, jo længere tid der går med at lade kroppen slide med at opretholde stofskiftet, ikke mindst med uvist påvirkning af andre hormonkirtler, særlig når man i forvejen nærmer sig overgangsalderen.
Ellers håber jeg at du har mulighed for at medinddrage andre i familien/vennekredsen i forberedelserne i husholdning og andre aktiviteter i julen, idet jeg er ret sikker på at du ikke får ret meget energi til andet end hygge i sofaen. Bedst at være forberedt for alle eventualiteter, særlig da du bør undgå alle former for stress, mens projektet er i gang, og senere under recovery, hvis det var. Håber det bedste.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
hashimoto encehalopati
Av lehman i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 28Siste melding: 07-05-13, 10:50 -
Hashimoto's Treatment 1-8
Av Mod i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 3Siste melding: 26-02-11, 18:15 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44

Svar med sitat

Bokmerker