Viser søkeresultater 1 til 10 av 203
Threaded View
-
04-11-14, 10:36 #23
Sv: Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010

Takk for omtanken, Anisa.
Fra 25µg levaxin 2 av 3 dager så går jeg ned til 1 av 3 dager - så dersom den hemmer så burde det bli mindre, vi jeg tro? Og jeg får forholdsvis mer ft3 med endringen og går opp totalt etter deg jeg klarer å finne ut. Det som gjør at jeg tenkte å starte pent er at jeg ikke har merket så entydige signaler, synes jeg selv da. Det er ("bare") litt nedgang i tiltakslyst og libido (kanskje jeg har brukt opp hormonene
) og egentlig vanskelig å vite om det er den forbannede klokkestillingen som har vippet meg av pinnen eller om det er sesongvariasjonen. Det har ikke gått til hissighet eller til at sofaen blir uimotståelig - de symptomene jeg har merket først før ... men på den annen side så har samboeren merket at jeg er mindre duracell enn jeg har vært tidligere. Såh. Jeg skulle vel ønske at det var entydige signaler å få.
(When pigs fly ...)
Så jeg hører absolutt det du skriver.
... Og ved nærmere ettertanke og studering av loggene mine så er jeg rimelig sikker på at rådet ditt er godt og bør følges. Ved årsskiftet 12/13 gikk jeg på 150mg erfa daglig + 25µg levaxin annenhver dag. (Den høyeste komboen jeg har vært på til dags dato.)
Det var en del ting som skjedde da som tilsa at kroppen var særdeles fornøyd med tingenes tilstand. Da blir det herved 155mg fra ikveld.
Jeg har ny blodprøvetaking ca 1.desember, så det hadde vært ønskelig å klare stabil dose iallfall i 14 dager før.
Alderen kan være en ting, at andre prosesser er kjørt opp en annen ting, endringer i vitamin/mineralstatus en tredje mulighet. Jeg klarer f.eks ikke å holde d-vitaminet så høyt som jeg ønsker og merker innimellom ting som jeg har lært er "magneium-signal". Det er umulig å ha oversikt over alt dette og interaksjonen. Jeg vet bare at på denne tiden av året så er "litt opp" en av de tingene man definitivt bør prøve om ikke alt stemmer lenger.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Jeg fikk graves sykdom etter jeg fødte mitt første barn 2010
Av Iren85 i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 09-08-15, 16:04 -
Ny-diagnostisert med lavt stoffskifte
Av Milli i forumet Lavt stoffskifteSvar: 75Siste melding: 12-12-12, 18:45 -
Lavt stoffskifte - ny diagnostisert
Av Monica87 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 15-02-12, 06:56 -
Hypothyreose diagnostisert i august 2006
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 611Siste melding: 15-08-10, 21:23 -
Jeg er nylig diagnostisert med lavt stoffskifte
Av Rafael i forumet Lavt stoffskifteSvar: 48Siste melding: 05-12-07, 14:16