Sitat Opprinnelig skrevet av smgj Vis post
Og der... tror jeg at grensa var nådd. Iallfall har jeg vært såpass sliten (ingen andre symptomer som jeg har merket - er god og varm) at jeg nå legger på 15mg Erfa. Etter det jeg kan regne meg til så er det oppgang både i t4 og i t3. Jeg beholder homeopatdosen min med levaxin også. Så får jeg se da. Det er i så fall første gang jeg må vinterdosere. Men denne klokkestillingen tok helt knekken på meg.

Og etter oppdosering i går så sa kroppen ifra at "du kan gjerne gi meg mer magnesium også" i morges med trusler om krampe under fotbladet.
Hejsa Jeg bliver positivt overrasket hvis de 15 mg Erfa giver en tydelig oppgang både i t4 og i t3. Når man først mærker behovet så forholdsvis tydeligt som du beskriver, så er det på med en grain, og så evt. ned med en kvart eller en halv. Tvivler dog lidt, fordi de 25 mcg homeopatlevaxin sagtens kan hæmme effekten af Erfa, så hvor meget Erfa egentlig du har behov for, "med-eller-uden-levaxin" er rigtig usikkert at gætte på...

Uanset hvad, hormonerne står ikke stille med tiden, så behovet for vinterdosering sagtens kan dukke op efterhånden som de ellers kompenserende andre hormoner har evt. fået travlt med deres eget primært arbejdsområde, eller er bare blevet lidt alders-reduceret. Det kan sagtens begynde ske selv om der ellers endnu er ½ liv til alderdommen.

Er det ikke længe siden at dit avatar afspejlede de faktiske forhold... har vist længe været uddateret, synes du ikke?