Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Hybrid View
-
02-11-14, 16:14 #1
Sv: Hvor dårlig kan man bli av høy anti-tpo?
Endelig har jeg fått epikrisen!
Det tok sin tid, men nå har jeg den!
Siden sist så har jeg fått beskjed fra sykehuset om at de har revurdere og gir meg ME-diagnose allikevel. Hashimoto har jeg naturligvis fortsatt også, samt lett hypomagnesemi. Gikk på en ny smell for noen måneder siden etter overanstrengelse og da ble det tre måneder i senga, takk! Det var veldig frustrerende, men det går sakte oppover igjen
Pingvinen (og evt andre som har greie på dette her): Her er prøveresultatene på stoffskiftet. Etter det jeg kan se så ligger alle prøvene godt innenfor normalen(med unntak av anti-TPO selvfølgelig). Men kjempefint om du med din erfaringen kunne tatt en kikk også, som vi snakket om tidligere
Alle prøvene er tatt fastende kl 08 på morgenen.
-TSH 2.61 (ref. 0.5-3.6)
-Fritt T4 15,3 (ref. 8-21)
-Fritt T3 5.4 (ref. 3,6-8,3)
-Anti-TPO 215 (ref. <35)
-TRAS <0,9 (ref. <1,8)
Jeg fikk også kopi av prøveresultatene mine fra 06, som jeg jo kan ta med her. De hadde kun målt tre forskjellige ting i forbindelse med stoffskiftet og det står ikke oppgitt noe referanseområde dessverre..
-TSH 2,3
-Fritt T4 16
-Anti-TPO 172
Kan også nevne at pr dags dato ligger D-vit helt nederst i referanseområdet og så på resultatene fra 06 at jeg hadde litt lavt ferritin. Dette fikk jeg ikke noe prøvesvar på i papirene jeg fikk nå, så vet ikke hvordan det ligger an nå.
Håper dette kan tydes!
Vennlig hilsen Jean
-
03-11-14, 09:21 #2
Sv: Hvor dårlig kan man bli av høy anti-tpo?
Jeg sier vel ikke at medisinene ikke vil virke fra dag 1, men at det vil ta lenger tid å "rette opp " og kjøre igang prosessene igjen. Og at det for en person dermed vil ta (til dels nye) lenger tid før man kjenner seg veldig mye friskere.
Når det gjelder d-vitamin, jern og magnesium så håper jeg at du tar tak i dette og jobber med det. Slike mangler gir ofte symptomer i seg selv, og bidrar til en dårlig almenntilstand, og ekstra mye i en kropp som allerede slurer en del.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Hydrocortison - hvor meget og hvor længe?
Av Babe i forumet HydrocortisonSvar: 15Siste melding: 24-06-10, 19:06 -
Høyt stoffskifte behandlet med Levaxin. Hvor dårlig er det mulig å bli?
Av jojo75 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 21-05-08, 20:35 -
Hvor dårlig kan man bli av hypothyreose?
Av Dolphin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 06-01-07, 20:10 -
Hvor kan man klage på dårlig pasientbehandling?
Av Stina i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 3Siste melding: 24-11-06, 17:12 -
Siste måling viste anti-TPO 2550, og anti-Tg 10650
Av fredlund i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 0Siste melding: 15-06-05, 17:44

Svar med sitat

Bokmerker