Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Tråd: Opprop fra Dr. Hertoghe
Hybrid View
-
02-10-14, 22:54 #1
Sv: Opprop fra Dr. Hertoghe
Ja, snak nu bare om "konspirationsteorier", fordi de englesøde, supervenlige, selvopofrende og kloge læger vil selvfølgelig patienterne kun det allerbedste, fremgår det (NOT) af det engelske eksempel.
Og hvordan så deres "bedste" behandling med det syntetiske fake-T4 fungerer, fremgår klart af... at dette forum har lige passeret 4 millioner unikke besøgende for blot et par timer siden. https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=15370
Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.
-
11-11-14, 23:51 #2
Undersskiftskampanje for at datteren skal få komme hjem igjen
Så er moren frigitt, men hun får ikke datteren sin tilbake :(
Det er en underskriftkampanje for å støtte hennes krav her:
http://www.change.org/p/alistair-nei...share_petition
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
12-11-14, 07:13 #3
Der mangler stadig 382 underskrifter til de er på 1500 - men flere ville sikkert gøre godt.
For f......, hvor er sådan nogle mænd ind imellem psykopatiske

Tina
-
12-11-14, 09:46 #4
Signert. 330 mangler nå.
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
12-11-14, 23:01 #5
Come on! Come on! Come on!!
Hvis brorparten av de som nå er inne på Forumet og leser (nesten 200 gjester) så når de målet sitt i natt -
det tar ikke lang tid og støtte dem og samtidig bidra i å vise at dette er Uakseptabelt!!
De mangler fremdeles over 150 underskrifter..
Kevlin
-
13-11-14, 15:03 #6
Vil vel tro at mange av de 200 gjestene er søkemotorer...
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
14-11-14, 23:58 #7
Kevlin
-
04-12-14, 22:26 #8
Hej
Ikke så mange endda. I skrivende stund er her 238 gæster. I alt 8 siders Onlineliste med alle gæster, hvoraf kun 2-3 er "botter" pr side = max-24 "botter" og 214 "levende" gæster.
Tallet på Onlinelisten afspejler stort set trafikken genereret af levende mennesker. Vi har en bot-politik, der udelukker botter uanset søgemaskiner eller IP-numre fra andre sprogområder end de "vestlige". Grunden til denne "sortering" er udelukkende nødvendigheden for aflastning af vores servere, der før blev hyppigt overbelastet af stor, ikke forum-relevant trafik, ikke kun af asiatiske søgemaskiner, men også af spambotter fra samme geografiske områder. Denne trafik er næsten helt ophørt de sidste 3½ år.
Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.
Lignende tråder
-
Erfaringer med Hertoghe?
Av Sharon i forumet Thierry HertogheSvar: 13Siste melding: 26-06-14, 08:17 -
World Thyroid Register. Opprop / opråb for syge i thyreoidea!
Av Admin i forumet Internett / underskriftskampanjer / aksjonerSvar: 15Siste melding: 01-12-13, 07:46 -
Underskriftsindsamling, upprop, opprop
Av Simba i forumet Internett / underskriftskampanjer / aksjonerSvar: 7Siste melding: 25-08-13, 12:25 -
Anbefalt av Hertoghe
Av Kevlin i forumet Nyttige linkerSvar: 9Siste melding: 30-07-10, 06:27

Svar med sitat

Bokmerker