Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Tråd: STOP stofskiftevanviddet
Hybrid View
-
19-09-14, 19:35 #1
Sv: STOP stofskiftevanviddet
Bare en kjapp visitt på en fredagskveld. Vil opplyse om at det ordnet seg greit med banken, men til gjengjeld tok de et klekkelig gebyr for å omregne beløpet til norske kroner
. Ja, ja - gjort er gjort og spist er spist, som Bestemor Skogmus sa! Men jeg vil altså anbefale andre som vil kjøpe denne boka å bestille den på et sted der man betaler direkte med kort. Det blir nok noe billigere 
God helg til alle!
-
20-09-14, 16:39 #2
Det ser ut som om Adlibris fører boka, da er det enklere å få kjøpt den for nordmenn http://www.adlibris.com/no/searchres...mproduct=False
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
27-09-14, 10:23 #3
Hei
Jeg har kjøpt boken og har fått en kreditt nota.Men finner ikke betalingen på kto. mulig jeg ikke regner rett fra norske til danske kr. Har fått banken til å se på og vi er enig om å vente på purring. Så nu lærer jeg vel å tenke på hvor jeg bestiller hva
Forøvrig hadde jeg den på svensk og det var så lange siden jeg hadde lest den at det tok to kapittel før jeg virkelig begynte å lete etter boka. Nu har jeg gitt bort den ene.
Lærerike bøker og ikke minst lærerikt forum her, så glad for det
Hashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
-
27-09-14, 11:03 #4
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
27-09-14, 11:59 #5
Hei du
Jeg har kjøpt samme bok før og den var skrevet/oversatt til svensk.Hashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
Lignende tråder
-
Stop the Thyroid Madness
Av Persa i forumet Bøker om lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 09-04-16, 16:34 -
Stop for anbefalinger af Balderklinikken!
Av Admin i forumet AdvarslerSvar: 43Siste melding: 25-10-15, 15:25 -
Stop-thyroid-galskaben!
Av Anisa i forumet Bøker om lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 11-09-14, 12:04 -
Stop vægten med kokosolie
Av Anisa i forumet KokosoljeSvar: 0Siste melding: 23-09-11, 23:12 -
Medicin-stop = bedring?
Av Anisa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 0Siste melding: 03-04-09, 23:46

Svar med sitat

Bokmerker