Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
18-09-14, 09:43 #9
Sv: Lavt stofskifte med normale blodprøver ?
Jeg må bare presisere at jeg ikke VET om det har bakgrunn i hypofysær svikt at jeg i svangerskapene har vokst i føttene. Jeg tenker også at pga nedadgående stoffskifte (snikende og uoppdaget gjennom mange år), så har andre hormoner prøvd å balansere det ut. Kanskje jeg fikk en boost av veksthormoner, kanskje det er hypofysen som er i ulage. Kanskje det er ett fett... Uansett merker jeg meget godt svingninger gjennom menstruasjonssyklusen, noe jeg aldri har vært plaget med tidligere, med unntak av da jeg bruke p-piller (duh! ...etterpåklokskap...). Tirsdag var jeg hyper på formiddagen, hypo (og sovna på sofan) etter middag, og ok utover kvelden. I går var formen grei, men fikk en skikkelig dipp i kjelleren humørmessig noen timer på ettermiddag/kveld. Det er midt i eller rett over eggløsing akkurat nå.
Legen sier at jeg ikke skal henge meg så mye opp i "ting" og bruke for mye energi på sånt, men jeg klarer overhodet ikke å unngå å legge merke til alle de rare tingene som skjer i kroppen min! Dessuten kan jeg meget godt huske hvordan det var å være "frisk"!! (Legen er mann - har det noe å si?
)
Lignende tråder
-
Ganske normale blodprøver?
Av I-D-M i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 03-12-12, 12:01 -
Normale blodprøver. Alle symptomer på lavt stoffskifte...
Av Anisa i forumet Normalverdiene?Svar: 3Siste melding: 06-07-12, 00:08 -
Normale blodprøver og bilder, men jeg er jo syk!!!
Av sbjoner i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 3Siste melding: 03-04-12, 10:49 -
normale blodprøver...eller?
Av superkatti i forumet BlodprøverSvar: 17Siste melding: 15-02-11, 17:26 -
"Flotte og normale blodprøver"
Av queenie i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 11Siste melding: 04-03-09, 15:27

Svar med sitat

Bokmerker