Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
17-09-14, 14:37 #8
Sv: Lavt stofskifte med normale blodprøver ?
Ja, der er jeg også. Men spørsmålet er om legen har rett i at vi er "overdosert" når vi som bruker NDT/thyroid med 25 % T3 får en supprimert TSH. I følge Koren Dahll er det en naturlig følge av å bruke T3. Min holistiske lege vil ha meg ned, jeg føler meg rett dosert, så der er vi uenige. Jeg har vært gjennom nok leger som har endt med å underdosere meg, så den fiskekroken biter jeg ikke lengre på. Om den holistiske legen har rett i at TSH bør ligge høyere selv ved T3 bruk, så kan det jo hende at det butter mot ett eller flere steder i kroppen?
Jeg har også gått opp 1-2 skostørrelser. Jeg har gått fra 39 til 40-41. Interessant at det kan ha bakgrunn i hypofysen. Hypofysen er jo en del av HPA-aksen (hypotalamus – hypofysen – binyrene på norsk). Det at føttene vokste skjedde blant annet etter graviditet, hvor jeg hadde en langt fremskredet hypotyreose, uoppdaget.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Ganske normale blodprøver?
Av I-D-M i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 03-12-12, 12:01 -
Normale blodprøver. Alle symptomer på lavt stoffskifte...
Av Anisa i forumet Normalverdiene?Svar: 3Siste melding: 06-07-12, 00:08 -
Normale blodprøver og bilder, men jeg er jo syk!!!
Av sbjoner i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 3Siste melding: 03-04-12, 10:49 -
normale blodprøver...eller?
Av superkatti i forumet BlodprøverSvar: 17Siste melding: 15-02-11, 17:26 -
"Flotte og normale blodprøver"
Av queenie i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 11Siste melding: 04-03-09, 15:27

Svar med sitat

Bokmerker