Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
17-09-14, 13:08 #6
Sv: Lavt stofskifte med normale blodprøver ?
Når det gjelder skostørrelse så har jeg til tider økt. Jeg var en liten 40/stor 39 som utvokst. Innimellom har 40 knapt holdt. Nå er jeg en ren 40, men opplever noe bedre plass enn på det verste, heldigvis.
For meg har det mye sammenheng med generell "vassenhet" og den ble mye bedre/mindre med 100% glutenholdig mel-kutt. Jo jeg går etter "naturlig glutenfritt"-regelen så ikke noe "glutenfri hvetestivelse" her annet enn de gangene jeg spiser brødvarer ute.
Nå kan jeg ta rundt håndleddene mine med tommel mot lillefinger (såvidt, men jeg kan) .. .før slet jeg med å nå pekefingeren, selv med 10kg lavere vekt. Så de som mener man ikke kan være kornintolerant uten å ha cøliaki kan bare spise bollene sine ifred - mer til dem.
Jeg vet seff. ikke hvor mye av dette kom er kornintoleranse og hvor mye som var t3-mangel, men for min del må jeg iallfall ha øynene på begge ballene - for bare en av dem blir for dårlig.
Med hensyn til NDT så må jeg visst "overdoseres" (iforhold til TSH, ikke fT3/fT4) der også... men det bekymrer meg NADA så lenge hælrefleksen fremdeles karakteriseres som "svak", jeg har tannmerker langs tunga og jeg har en baseline beintetthetsscan fra 38års alder i bakhånd...
Bare noen innspill som du kan ta med videre. Tvitvi for en vidsynt og åpen lege.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Ganske normale blodprøver?
Av I-D-M i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 03-12-12, 12:01 -
Normale blodprøver. Alle symptomer på lavt stoffskifte...
Av Anisa i forumet Normalverdiene?Svar: 3Siste melding: 06-07-12, 00:08 -
Normale blodprøver og bilder, men jeg er jo syk!!!
Av sbjoner i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 3Siste melding: 03-04-12, 10:49 -
normale blodprøver...eller?
Av superkatti i forumet BlodprøverSvar: 17Siste melding: 15-02-11, 17:26 -
"Flotte og normale blodprøver"
Av queenie i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 11Siste melding: 04-03-09, 15:27

Svar med sitat

Bokmerker