Sitat Opprinnelig skrevet av chr83 Vis post
Takk for veldig hyggelig svar, det gjorde godt å lese.
Det er bare Kevlin... Kevlin er et så gennemgående Kloge, Gode Menneske, at bare tanken om hende kan få folks skrammer på sjælen til at heles. Kevlin er vældig go' at snakke med, specielt når man selv ved at tippe over i fortvivlelsen, så hold dig til Kevlin. Det har vi andre gjort længe.

Og veldig godt å høre at du er kommet deg på beina igjen, da får jeg hvertfall håp om at det en dag må løse seg.
Det har taget sin tid... Så længe behøver du ikke at vente, chr83. Du har gudskelov "kun" været syg i meget kortere tid end Kevlin, så dine chancer er allerede fra starten bedre end Kevlins var i sin tid. Forudsat at tiden ikke spildes med, endeløs at teste forskellige doser af Levaxin, i al uendelighed.

Er bare så vanskelig å akseptere, og spesielt at man skal være så utrolig dårlig at man ikke engang kommer seg til postkassen. Har ikke vært ute av huset på nesten 4 uker nå så bynner å bli litt rastløs kan man trygt si. Men er på uke 2 med en liten levaxin økning nå så det er hvertfall ikke stillstand i behandlingen.
Det er et sk... godt tegn, at selv efter snart 3 års plager og pinsler, har du ikke kunnet acceptere den manglende effekt af behandlingen. Hold fast i det, fordi styrkeprøven står mellem accept og håbet. Man kan ikke begge dele, så hold hellere fast i håbet...

Har fått svar på blodprøvene og jeg ikke har antistoffer. Fikk også vite at min T3 var på 4,4. Er det slik med T3 som med T4 og TSH at det er litt andre verdier som gjelder når man medisineres enn hos friske folk? Jeg har lært meg litt om T4 og TSH- verdien (har blant annet oppdatet at min T4 kan ligge på 24 uten at jeg får høye sypt.) men er ikke så klok på T3. Ser den er i "det friske folks" referanseområde, men hva bør denne ligge på når man medisineres?
Der er mange gode og nyttige svar på de spørgsmål, der titter frem i dit indlæg. Jeg har allerede en ide om hvad jeg kan svare, men skal lige tænke mig om først (det var længe siden jeg sidst læste om, og reflekterede over lignende). Hvis andre har forslag i mellemtiden, er det endnu bedre.

Mist ikke modet. Der er en hel del at gøre, hvis man ved hvor man skal lede efter gode råd, specielt når din læge er så lydhør som det ser ud til, ud fra din beskrivelse (RESPEKT!). Jeg kommer tilbage...