Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Tråd: Noen som har tips??
Threaded View
-
12-09-14, 11:22 #8
Sv: Noen som har tips??
Det er bare Kevlin...
Kevlin er et så gennemgående Kloge, Gode Menneske, at bare tanken om hende kan få folks skrammer på sjælen til at heles. Kevlin er vældig go' at snakke med, specielt når man selv ved at tippe over i fortvivlelsen, så hold dig til Kevlin.
Det har vi andre gjort længe.
Det har taget sin tid... Så længe behøver du ikke at vente, chr83. Du har gudskelov "kun" været syg i meget kortere tid end Kevlin, så dine chancer er allerede fra starten bedre end Kevlins var i sin tid. Forudsat at tiden ikke spildes med, endeløs at teste forskellige doser af Levaxin, i al uendelighed.
Det er et sk... godt tegn, at selv efter snart 3 års plager og pinsler, har du ikke kunnet acceptere den manglende effekt af behandlingen. Hold fast i det, fordi styrkeprøven står mellem accept og håbet. Man kan ikke begge dele, så hold hellere fast i håbet...
Der er mange gode og nyttige svar på de spørgsmål, der titter frem i dit indlæg. Jeg har allerede en ide om hvad jeg kan svare, men skal lige tænke mig om først (det var længe siden jeg sidst læste om, og reflekterede over lignende). Hvis andre har forslag i mellemtiden, er det endnu bedre.
Mist ikke modet. Der er en hel del at gøre, hvis man ved hvor man skal lede efter gode råd, specielt når din læge er så lydhør som det ser ud til, ud fra din beskrivelse (RESPEKT!). Jeg kommer tilbage...
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Ny og trenger noen tips til legetime imorgen
Av izzie i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 7Siste melding: 26-04-10, 10:06 -
Mine resultater på blodprøver... Noen tips? :)
Av MaudAngelica i forumet BlodprøverSvar: 21Siste melding: 22-05-09, 11:12 -
Vil bytte fastlege i Oslo - noen tips??
Av Nettverk i forumet Hos legenSvar: 11Siste melding: 10-10-07, 19:43 -
Noen tips om Kosthold
Av i forumet Helbred og kostholdSvar: 5Siste melding: 08-09-07, 01:00 -
Noen tips? Skal til legen og snakke om det
Av Snegle i forumet Hos legenSvar: 7Siste melding: 06-06-06, 21:13

Svar med sitat
Bokmerker