Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Tråd: Noen som har tips??
Threaded View
-
04-09-14, 10:15 #4
Hvor kan jeg trykke for å finne mine innlegg?
Hei chr83
Når du har logget på forumet, vil du se helt øverst til høyre: "Velkommen" og "chr83".
Etter dette vil du se "Dine beskjeder", "Min profil", "Brukerkontrollpanel" og "Logg ut"
1. For å finne alle dine tråder, klikk på "Min profil".
2. Når du er inne i profilen din, klikk på:
"Finn alle tråder startet av ..."
- menyen til venstre, rett under avataren din.
3. Da skifter skjermen din, og du nå kan se alle de trådene du har postet på forumet, med den nyeste først.
Vil du gjerne finne alle innlegg som du har skrevet i andres tråder?
1. Klikk (igjen) på "Min profil".
2. Klikk på:
"Finn alle innlegg"
- i samme menyen til venstre.
3. Da skifter skjermen din, og du nå kan se alle de innlegg du har postet på forumet - i egne og andres tråde.
Kjære chr83. Fordi profilen din er privat, må du være logget inn for å bruke denne måten å finne dine egne innlegg og tråder.
Håper denne informasjonen kan hjelpe deg til å bruke forumet på best mulig måte.
Be legen om å utlevere utskrift av alle prøvene som er tatt i fjor og i år. I følge pasientrettighetsloven § 5-1 står det "Pasienten har rett til innsyn i journalen sin og har etter særskilt forespørsel rett til kopi". Videre står det i § 3-2 at "pasienten skal ha den informasjon som er nødvendig for å få innsikt i sin helsetilstand og innholdet i helsehjelpen". Når du har fått utskriften, skriv alle resultatene i denne tråden.
Er dette for slitsomt for deg å gjøre - skann utskrifter slik at de kan festes til en e-post og send den til til oss. Vi hjelper gjerne ved å sette dine blodprøver opp i tråden. Prøvene blir fortolket forskjellig, avhengig av hva leseren er mest fokusert på - slik at konklusjonene kan være ganske forskjellige. Å se på situasjonen din fra flere vinkler kan være ganske nyttig, fordi blant dem sannsynligvis finns nøkkelen til din helse.
(Dette innlegget er oversatt til norsk (etter beste evne
), så at chr83
skal ikke ha besværet med å lese informasjonen på svensk)Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
Lignende tråder
-
Ny og trenger noen tips til legetime imorgen
Av izzie i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 7Siste melding: 26-04-10, 10:06 -
Mine resultater på blodprøver... Noen tips? :)
Av MaudAngelica i forumet BlodprøverSvar: 21Siste melding: 22-05-09, 11:12 -
Vil bytte fastlege i Oslo - noen tips??
Av Nettverk i forumet Hos legenSvar: 11Siste melding: 10-10-07, 19:43 -
Noen tips om Kosthold
Av i forumet Helbred og kostholdSvar: 5Siste melding: 08-09-07, 01:00 -
Noen tips? Skal til legen og snakke om det
Av Snegle i forumet Hos legenSvar: 7Siste melding: 06-06-06, 21:13

Svar med sitat
Bokmerker