Viser søkeresultater 1 til 10 av 203
Threaded View
-
20-08-14, 07:44 #23
Sv: Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010
Ferien er over og vi er tilbake i jobb. Sommeren har vært deilig og vi har brukt mye tid på geocaching som gir seg utslag i alt fra bilturer til treklatring til sykkelturer til kanopadling til kortere eller lengre gåturer. Kjæresten har ei hofte som av og til krangler så det blir tilpasninger for oss begge.
Jeg spiser glutenfri kvasilavkarbo. Dvs det blir både en risskje eller en potet innimellom - eller glutenfritt kjøpebrød. Men ellers lite ferdigmat og lite tilsetninger. Det ser ut til å virke bra. Verre er ferieutskeielsene med vin og sjokolade. De har lagt seg litt på hoftene. Det kommer seg forhåpentligvis det også nå når hverdagen blir framherskende.
Jeg føler meg funksjonelt frisk, men merker jo at opptrening går tregere (kan også muuuuligens tilskrives det faktum at jeg har passert fire-null) og at OndeHånda murrer i kulissene. Jeg er spent på hvordan høsten blir...Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Jeg fikk graves sykdom etter jeg fødte mitt første barn 2010
Av Iren85 i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 09-08-15, 16:04 -
Ny-diagnostisert med lavt stoffskifte
Av Milli i forumet Lavt stoffskifteSvar: 75Siste melding: 12-12-12, 18:45 -
Lavt stoffskifte - ny diagnostisert
Av Monica87 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 15-02-12, 06:56 -
Hypothyreose diagnostisert i august 2006
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 611Siste melding: 15-08-10, 21:23 -
Jeg er nylig diagnostisert med lavt stoffskifte
Av Rafael i forumet Lavt stoffskifteSvar: 48Siste melding: 05-12-07, 14:16