Viser søkeresultater 11 til 20 av 20
Tråd: Ændring af Erfa?!
-
02-07-14, 14:42 #11
Sv: Ændring af Erfa?!
-
01-08-14, 15:03 #12
Diskusjonene pågår fremdeles - den 30. juli er følgende lagt inn:
"Chris
July 31, 2014
This thought occurred to me… With so many observed changes in the way Erfa works (or doesn’t); might the responsibility of those changes rest with suppliers of raw materials to Erfa, rather than with Erfa themselves having knowingly made any changes?
My reasons for choosing Erfa in the first place were: (assuming that under EU guidelines that “Belgian” porkers were
1. Less likely to have been “factory farmed”
2. Less likely to have been fed antibiotics
3. Less likely to have been fed any GMO feed
4. Less likely to have been given any fluoride in their water source
In recent months, maybe those pigs on which we have come to rely, have been raised somewhere other than Belgium; and were actually subjected to one or more of the above four reasons why I chose Erfa; as well as some as yet unimagined causes. And maybe problems discovered with the product were behind the move of manufacturing from Belgium to Spain.
A few years back, the substance melamine was found to have tainted numerous brands of pet foods. Did all of those brands knowingly incorporate melamine in their product in order to have it ‘test’ with a higher protein content than it actually deserved? Or were they victims of their own suppliers of raw materials? The reason why so many dogs and cats died, escaped discovery for quite some time. When the cause was finally realized, and deliberately looked for, melamine turned up in a surprising number of places. Might Erfa be dealing with a similar situation?"
Hvor kommer erfa's griser ifra ;)Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
07-08-14, 20:32 #13
Så har jeg hentet en ny boks med erfa thyroid
jeg har ikke lyst til og prøve en gang;
feil lukt og feil feil farge, lissom..
Leser på STTM om folk som har forsøkt - og de blir dårligere '.' deretter kan de maile erfa og beskrive hva som har blitt verre og hvilket nummer (batch) det står på boksen.
Men hvorfor er det nødvendig;
av det jeg har lest så er det alle nye batcher som gjør folk dårligere!
For egen del så kan jeg for nå bare rapportere følgende; det lukter ikke "gris" når jeg åpner boksen
Kevlin
-
08-08-14, 08:42 #14
For min del kan jeg aldri si at det har luktet gris... men definitivt har virket.
Har erfaring fra 30mg, 60mg og 125mg - en boks av hver.... Ingen nye bokser dog. Min nyeste er 125mg, lot: 120h21 / Exp: 08 2015 - og den virker finfint.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
08-08-14, 17:27 #15
Kevlin
-
08-08-14, 17:42 #16

Ikke "gris" heller.
Ok. Nå har vi (jeg og min kjære - med god luktesans) i fellesskap luktet på 125mg... den lukter svakt øffer baconsvor/tørrfiskaktig. 30mg lukter ikke annet enn svakt "medisinsk". Jeg har altså ikke lagt merke til lukten før og kan ikke si om den vil fungere som virkestoffdetektor. Jeg brukte et par ganger 30mg'ene mine alene og la iallfall aldri merke til at jeg ble "lav" på dem. Jeg tror nok at man bare må forsøke... og være åpen for begge deler... både at de kan virke like bra - og at det kan være feil.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
08-08-14, 19:36 #17
Jeg har ca 600 tabletter som er produsert med expire dato i 2015 - så de blir uansett spist først,
men jeg liker og ha en boks eller to ekstra stående "just in case".
Den nyeste boksen opplever jeg som en slik "case" - den har anderledes etikett - tilogmed firmalogoen er ny
Det er tabletter som ble produsert fra slutten av 2013 og framover som blir omskrevet på STTM,
med utløpsdato i 2016 og 2017.
Enda jeg har brukt NDT i snart fem år opplever jeg det ikke som at jeg er "i mål" når det gjelder min tilfriskning;
derfor følger jeg magefølelsen og andres rapportering når det kommer til hva jeg frivillig inntar av tabletter
Kevlin
-
09-08-14, 14:18 #18
Da kan det kanskje være flere årsaker til at tilfriskningen ikke er i mål, Kevlin? Vi mennesker er kompliserte skapninger, med mange systemer i kroppen som samarbeider, eller går litt på tverke hvis noe blir klusset medEnda jeg har brukt NDT i snart fem år opplever jeg det ikke som at jeg er "i mål" når det gjelder min tilfriskning
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
10-08-14, 22:57 #19
Så sant -) Vigdis

Jeg er i allfall der at jeg forsøker meg i arbeislivet igjen - så det blir spennende og se
Så er det forskjellige andre ting, ja - for eksempel nå: så er det gått mer enn tre måneder siden siste B12 injeksjon;
og da blir jeg jo trøttere og slappere osv, osv..
Dette med de tørre og såre øyne, det vet jeg fremdeles ikke hva er - ei venninne foreslo Sjøgrens
det vedvarer iallefall med rødt på det hvite.
Kevlin
-
11-08-14, 08:21 #20
Jeg tror at sannsynligheten for at det er Sjögrens ikke er så stor. De fleste med tørre øyne har visst tette Meibomske kjerteler. Disse kjertlene ligger langs øyelokkskanten. Når de blir tette, blir tårefilmen av dårlig kvalitet. Tårefilmen får ikke tilført fett fra kjertlene, og øynene kjennes tørre, sandete og såre ut. Om det er Sjögren eller ikke, vil øyelegen kunne si deg. Jeg var redd for at det var Sjögren, og ble glad for at jeg ikke hadde enda en autoimmun plage. For egen del lurer jeg også på om de tette Meibomske kjertlene kan ha med ettervirkninger av traumer å gjøre. Siden det jeg har opplevd i fortiden har mer eller mindre slått ut funksjonen i de andre kjertelene i kroppen. Det er utført mye forskning som viser at traumer påvirker funksjonen i HPA-aksen. Traumer påvirker absolutt alle systemer i kroppen. Så at øynene også kanskje kan påvirkes av traumer, er ikke så merkelig. Jeg synes for egen del at det er interessant å se at øynen mine er bedre nå som de andre kjertlene fungerer bedre (jeg har trappet kraftig ned på hormoner det siste året, og håper at jeg snart er ferdig med kortison, DHEA og pregnenolone)
Spennende å høre at du er tilbake i arbeidslivet Kevlin
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Så fik mor Erfa'en
Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 109Siste melding: 05-04-20, 20:44 -
Så fik jeg Erfa'en
Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 77Siste melding: 19-10-13, 01:52 -
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Erfa..
Av rosaelefant i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 10Siste melding: 04-11-10, 19:30

Svar med sitat

Bokmerker