Hej Anisa

Dejligt at komme ind på forummet igen - har ikke været aktiv læææænge

Ja der er længe siden men det er jo heller ikke oplysninger og informationer man finder overalt og det kræver tid at sætte sig ind i detaljerne og gennemskue objektiviteten i hvad der er skrevet - jeg ved at du har gjort dit arbejde grundigt, så jeg venter med glæde, for jeg kan ikke slev gennemskue og overskue at sætte mig ind i det - det er energien bare ikke til - så jeg er lykkelig for det arbejde du har gjort.

Jeg vil gå ind og se på de links du har givet - det lyder meget spændende og som noget der er til at komme i nærheden af.

Hvor ofte tror du at du skal rense filtret og hvor ofte tror du at det skal udskifts?
Jeg kan godt forstå at du har købt en med dele af rustfrit stål og glas - jeg skal heller ikke have noget af plast når/hvis jeg køber en destillator.
TAK for dit store arbejde

Tak jeg er ok - energien er ikke blevet så meget bedre det er måske bare noget jeg må acceptere
Om en måneds tid skal jeg til endokrinolog igen og jeg har fået et brev om at han gerne vil drøfte min knogleskørhed og medicin igen - puha bliver helt dårlig bare ved tanken - jeg vil ikke have medicin, men jeg er nød til at finde noget der bygger mine knogler op.... Jeg har det sidste ½ år spist OsteoReminForte morgen og aften og håber at det vil hjælpe. Ellers overvejer jeg homøopatiske dråber fra Allergica - men jeg vil tage én ting ad gangen for ellers ved jeg jo ikke hvad der virker - men på den anden side så har jeg heller ikke oceaner af tid til at finde det rigtige. Så det er det der fylder hos mig nu selv om jeg prøver ikke at tænke på det mens jeg nyder at det er sommer og dejlig varmt

Håber at alt er godt hos dig???