Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
04-07-14, 13:46 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Hei

Jeg leser Vek tigeren og har skrevet om det i min dagbok. Leser dette med å fryse og forbli fryst i situasjoner. Vel her tror jeg at mange hemmeligheter kan ligge. Vi "spiller død" og glemmer å komme til livet i igjen. Slik har jeg gjort uten at jeg tenkte på at det ligger i kroppen.
Er spent på om jeg kan få hjelp av Heggeli eller om jeg går videre derfra. Det som jeg kan tenke meg uansett i høst er et kurs i bevegelse som gir kroppen mulighet for å huske. Jeg har før hatt nytte av rosenterapi og pykodrama. Så hva blir løsningen denne gang.
Jeg ser frem til å komme igang og jeg syns det er så kjekt at vi her kan dele erfaring og ikke minst er det så godt å lese at du har det så bra nu. Tenk at det er mulig for skakkjørte stoffskiftepasienter å bli så mye bedre.
Takk for flott deling.Hashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker