Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Tråd: Ændring af Erfa?!
Threaded View
-
29-06-14, 20:32 #8
Sv: Ændring af Erfa?!
Disturbing

Jeg er egentlig bra forsynt med erfa (expire 10/2015) - men jeg har en bestilling på erfa hos et frittstående apotek.
Når de tablettene ankommmer - så er de kanskje ikke brukandes
I innlegg #6 svarte Admin bl.a med og referere fra about.com - jeg legger til det siste innlegget jeg finner derfra , dato 21. mai:
(62) TT in London says:
I have Hashiomotos with no thyroid function so I have been taking a full replacement dose of ERFA for some time. There is indeed something very wrong with these pills in recent months of 2014. They do not have enough thyroid hormone in them and they appear to contain some foreign chemical that irritates the stomach and causes cramps. I have been on full thyroid replacement for 20+ years and am very sensitive to changes because I take a full replacement dosage. ERFA has some serious problems and its clearly the poor quality control in the new Spanish plant that is making these faulty tablets. I have switched back to synthetic until I can get a new supply of Nature-throid. Nature-throid has never had any formulation issues in its history so best bet in my opinion. Stop taking ERFA and switch to any other brand. ERFA has serious problems.Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
Så fik mor Erfa'en
Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 109Siste melding: 05-04-20, 20:44 -
Så fik jeg Erfa'en
Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 77Siste melding: 19-10-13, 01:52 -
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Erfa..
Av rosaelefant i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 10Siste melding: 04-11-10, 19:30

Nielsigne
Svar med sitat

Bokmerker