Viser søkeresultater 1 til 10 av 29

Threaded View

Medlem siden
    Jun 2014
    Sted
    Østjylland, Danmark
    Alder
    66
    Meldinger
    5

Standard Sv: Lege Thierry Hertoghe i Belgia!

Sitat Opprinnelig skrevet av VibekeJ Vis post
    Kære Lulu.

Tak for al din Hertogheinfo. Det er lidt sjovt, for jeg har så været der dagen efter dig og kan genkende meget fra din beskrivelse.

Har fået næsten de samme hormoner som dig, og blev også noget overvældet.

Mine T3, T4 i urin er næsten identiske med dine, ligeså mine D-vit værdier. Er også begyndt på Erfa, skal dog stige fra 15mg til 30mg efter 10 dage.

Skal indtage 8000I.E. D-vit. dagligt mod dine 2 x 25.000 om ugen.

Mit frie Cortisol er lavere end dit, men ellers er mine Cortisolværdier ikke så lave, så jeg skal kun indtage 4mg hver morgen.
    Jeg må have stærke binyrer, for når jeg laver J. Wilsons spørgeskematest, så når jeg op på værdier der siger alvorlig binyretræthed, men det afspejler sig ikke så meget i Cortisolværdierne. Det har jeg svært ved at forstå.

Jeg har været overloaded med alvorlige begivenheder - tab, tab, tab, alvorlig sygdom - de sidste 10 år af mit liv, så jeg ville forvente meget lavere Cortisolværdier.

Havde du mon Hertoghe under hele din/jeres konsultation ? Jeg havde Charlotte Godefroit til at starte med. Så kom Hertoghe ind midt i det hele. Desuden var der en canadisk læge som observatør. Det glemte hun bare lige, at hun var, så hun prøvede hele tiden at blande sig. Jeg gjorde så alt, hvad jeg kunne for at koncentrere mig om den ene læge, og prøvede at ignorere canadieren. Det var noget forvirrende og trættende.
    Men havde jeg dog bare haft kendskab til denne klinik for længe siden, så kunne det være, at jeg ikke var blevet invalideret. Ak, ja.

Jeg kan ikke mærke noget til de medikamenter jeg har taget indtil nu. Ifølge Hertoghe skulle jeg kunne mærke noget efter en måned.

Hvor er det flot, at du sådan har kunnet komme afsted med dine 2 børn. Held og lykke med dig og dine.

KH

Vibeke
    Hej Vibeke

Har du stadig glæde af Thierry Hertoghes behandling?

hilsen
    Nordlys

EDIT/Admin: kopiert til tråden til VibekeJ her: https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=1275
    Sist endret av Admin; 26-06-14 kl 16:30
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Lignende tråder

1. "Det handler om hormoner" af Thierry Hertoghe
    Av nora i forumet Biblioteket
    Svar: 21
    Siste melding: 22-04-11, 16:47
  2. "Det handler om hormoner" af Thierry Hertoghe
    Av nora i forumet Thierry Hertoghe
    Svar: 22
    Siste melding: 22-04-11, 16:47
  3. Mulig at erfa Thyroid kan skaffes påreg.fritak fra Belgia
    Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 2