Viser søkeresultater 1 til 10 av 15

Hybrid View

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Smile Sv: Addison, fejlmedicinering, graviditet og thyreoidea problemer

Sitat Opprinnelig skrevet av gunnda Vis post
    Kan det være en mulighet for deg , på en eller annen måte, å kontakte endokrinologene ved Haukland Universitetssykehus,Bergen?
    De er seriøst i gang med forskning, og tar Addison på dypeste alvor. (Har et godt rennome). De er også interesserte i å komme i kontakt med Addisonpasienter, og det burde jo ikke si noe om en er dansk eller norsk?!
    Kanskje du kunne maile historien din til dem?
    Hej Gunnda

Lidt svært at finde rundt på Haukelands hjemmeside, men mon det ikke er den mest direkte henvisning til navngivne læger: Organisasjon – ROAS
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Vestfold
    Alder
    74
    Meldinger
    1,063

Standard Sv: Addison, fejlmedicinering, graviditet og thyreoidea problemer

Anisa/ABD..
    Jeg TROR kanskje at legene som vises her er de som generelt koordinerer forskningen, men ikke sikker.
    Det sikreste ville kanskje være å ta direkte kontakt med endokrinologisk avd.?!
    Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
    Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
    Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.

Lignende tråder

1. Addison`s sygdom?
    Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 9
    Siste melding: 14-12-09, 22:29
  2. Hva er addison? Hva er antistoffer?
    Av lailabye i forumet Autoimmune sykdommer
    Svar: 12
    Siste melding: 28-10-06, 10:13

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg