Sitat Opprinnelig skrevet av Admin Vis post
Jo længere tid der går, jo mere må vi erkende, at grænserne mellem vores hormonkirtlers funktionsrækkevidde sløres og lige som over mange år ubehandlet hypothyreose kan føre til binyrernes sammenbrud - kan syge binyrer føre til hypothyreose.... Mild binyreinsufficiens og moderat binyreinsufficiens kaldes i folkemunde binyretræthed, mens det totale sammenbrud af binyrerne ender med Addisons Sygdom.

Anskuet i dette lys er et hjertegribende indlæg skrevet af ABD et sted i Danmark - meget nyttig også for os med hypothyreose idet beskrivelsen af ABDs forløb rummer adskillige sammenhænge, også vi har været ud for i sundhedsvæsenet, der fortsat og vedværende ikke formår at overskue problemer med mere end en hormonkirtel ad gangen. Når de professionelle medicinens fagpersoner ikke kan lære af egne fejl - må vi lære af deres, fordi når det kommer til stykket - er det os og os alene, og vores familier, der skal leve for resten af livet med alle konsekvenser af lægestandens manglende overblik over egen lægevidenskab. Shame on Them....
Om Addison, fejlmedicinering, graviditet og thyreoidea problemer.
En klagesag

Jeg vil i det følgende berette min historie, som for nuværende udgør en erstatningssag ved patientforsikringen. Min historie er lang men jeg har søgt at korte den ned. Mit formål med at fortælle den er, at den til fulde illustrerer hvor vigtigt det er at kende sin sygdom til bunds og fortløbende vurdere de informationer, som lægerne giver dig.