Viser søkeresultater 1 til 10 av 80
Threaded View
-
07-05-14, 19:25 #34
Sv: Hypothyreose med antistoffer konstatert etter brystkreft i 2007
Hei,
. Behandling av tarmdysbiose kan være ganske vanskelig og utfordrende og ta lang tid. Jeg fulgte opplegget til Heggeli helt etter boka. En av de største "feilene" DS gjorde, var etter min mening at han var for snill mot lommeboka til pasientene. Det vil si at han burde rekvirert flere prøver. Da jeg begynte på Funksjonellmedisinsk senter, så tok jeg ny prøve, og denne viste fortsatt tarmdysbiose, men jeg var kvitt en parasitt som var der ved første prøve, så det var en lettelse da. Men de fant ikke noen av de gode melkesyrebakteriene i det hele tatt. Det var nok noe sopp, men det viktiste var, såvidt jeg forsto noen bakteriearter som ikke burde være der. Jeg fikk urtekur for disse, har tatt store mengder FOS og ulike typer melkesyrebakterier til ulike tidspunkt i behandlingen, tatt mye cocosa etc. Jeg tok ny prøve nylig, og da viste prøvene for første gang oppvekst av melkesyrebakterier og de aktuelle bakterieartene var borte. Men, jeg er fortsatt ikke helt i mål. Det hadde dukket opp en ny bakterieart. Disse prøvene er forholdsvis dyre, men de gjør det mulig å gjøre en målrettet behandling av dysbiosen og vurdere om tidligere behandling har fungert. En annen ting som jeg synes er veldig positivt med Funksjonellmedisinsk senter, er at de holder pasientkurs om tarmdysbiose. Pasientene får god informasjon og en mye større mulighet til å forstå og følge behandlingsopplegget.
Lignende tråder
-
Hvorfor får man hypothyreose når man ikke har antistoffer ?
Av Hansen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 28-03-12, 09:48 -
Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Av Jeanette Ws. i forumet Lavt stoffskifteSvar: 414Siste melding: 04-07-11, 11:59 -
2007 TSH 10 og antistoffer
Av Kamelia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 11-02-11, 16:32 -
Fikk konstatert Graves i 2000 etter en lang rekke rare syptomer over et par års tid.
Av MetteS i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 44Siste melding: 07-02-07, 19:27

Svar med sitat

Bokmerker