Viser søkeresultater 1 til 10 av 80
Threaded View
-
25-04-14, 17:19 #30
Sv: Hypothyreose med antistoffer konstatert etter brystkreft i 2007
hei Fruemå

Ja vi går jo hos samme lege og det kan også se ut som vi strever med mye av det sammme.
Jeg har hatt 3 tarmskyllinger, det ble slitsomt så jeg måtte ta en ukes pause, starter opp igjen til uka.
Får nok også den samme medesin som deg, jeg driver nå å trapper opp på VSL, oppstart med Nystatin mandag. Jeg har bare fått resept på et uttak av disse medisinene for Candida sopp, var det sånn med deg også? Håper det, veldig kostbart. Gikk du til tarmskyllinge i Nedre Slottsgate?
Skulle gjerne fått litt mer forklaring på dette med rt3, kan dette være årsak til så dårlig form tro?
Tror nok jeg har dårlig opptak fra tarmen, d3, magnesium og jern er det vanskelig å få opp, DS tror ihvertfall det. B12 faller også veldig fort.
Jeg går også med følelse av og være underdosert da jeg fortsatt har mye symtomer på lavt stoffskifte, har dosert meg ned noe på Cortef uten å merke store forandringen. Bruker fortsatt 185 mg Erfa men tenker kanskje jeg skulle prøve titt mindre. Det er ikke så godt å forstå hva som er riktig når denne rt3 har begynt å vise seg.
Jeg har ikke time hos Dag igjen før i oktober, syntes det er lenge når formen er såpass dårlig.
Jeg har en veldig forhøyet Ferretin, micro CRP ligger langt utenfor ref. området, dette tyder jo på infeksjon og Dag mener den sitter i magen. Vi får dele erfaringer å prøve å hjelpe hverandre etter beste evne. God klem fra meg
Lignende tråder
-
Hvorfor får man hypothyreose når man ikke har antistoffer ?
Av Hansen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 28-03-12, 09:48 -
Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Av Jeanette Ws. i forumet Lavt stoffskifteSvar: 414Siste melding: 04-07-11, 11:59 -
2007 TSH 10 og antistoffer
Av Kamelia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 11-02-11, 16:32 -
Fikk konstatert Graves i 2000 etter en lang rekke rare syptomer over et par års tid.
Av MetteS i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 44Siste melding: 07-02-07, 19:27

Svar med sitat

Bokmerker