Viser søkeresultater 1 til 10 av 80
Threaded View
-
25-04-14, 16:10 #29
Sv: Hypothyreose med antistoffer konstatert etter brystkreft i 2007
Hei

Jeg går hos DS og har tatt 8 tarmskyll og VSL og nystanin, pluss alt annet anbefalt. Vel det tok over 6 mnd før jeg merket noe av behandlingen og nu har jeg etter et år mye bedre opptak av f.eks E vitamin. Så langt om lenge ble magen min ok. Mye jobb, mye penger og slitsomt. Angrer ikke. Nu er også for meg (veldig , veldig )viktig, imumforsvaret mye bedre. Så det sitter mye helse i tarmen.
Så har du tidligere beskrevet varm inni og til tider kald uten på. Da jeg var overdosert på tilsammen Erfa og cortef, da hadde jeg det slik. Men jeg lot det passere og etter en tid så begynte jeg å kjenne at det var ok å gå ned en halv cortef. Så kjente at jeg var bedre og hadde planer om å gå ned en halv til. Vel da kunne urin prøven fortelle at bi nyrene jobbe mer selv og jeg skulle bare gå ned. Nu kjenner jeg at jeg trenger en halv mindre ca en gang pr uke, så nu går det ned igjen på cortef til sommeren. Har brukt cortef over 2 år. Så hos meg har alt tatt kjempelang tid.
Så mitt råd hold ut , kan du spander dette på deg selv så gjør det. Det er mye som skal til. Et sted må vi begynne og dette kan ikke skade.
Hashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
Lignende tråder
-
Hvorfor får man hypothyreose når man ikke har antistoffer ?
Av Hansen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 28-03-12, 09:48 -
Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Av Jeanette Ws. i forumet Lavt stoffskifteSvar: 414Siste melding: 04-07-11, 11:59 -
2007 TSH 10 og antistoffer
Av Kamelia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 11-02-11, 16:32 -
Fikk konstatert Graves i 2000 etter en lang rekke rare syptomer over et par års tid.
Av MetteS i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 44Siste melding: 07-02-07, 19:27

Svar med sitat

Bokmerker