Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Threaded View
-
21-04-14, 17:10 #11
Sv: Hashimotos. Under behandling med hydrokortison og Thyroid.

*Har svart trodde jeg
Vel for å svare deg. Har tatt matintoleranse test for over et år siden. Tåler ikke melke protein, har intoleranse for eggehvite og mais. Har tatt undersøkelse med slange. Har ikke cøllaki. Men hvete bruker vi ikke. Har prøvd mye i matveien, men merker ikke noe endring selv over tid. Mulig ikke det er her mitt største problem ligger.
Jeg har ikke testet lav på omega men fikk høydose omega på resept for å hjelpe på mitt forhøyede blodtrykk og mine reumatiske (artritt) hofter. Ja det virket. Det var DS som skrev det ut.
Ja vi må lete videre etter hver vår X faktor som skal gjøre livet helt levelig. Må si jeg er takknemmelig for den bedringen jeg har fått. Men nu ønsker jeg mer
EDIT/Admin:
Hej Fruemå
Jo, du har svaret før, men du har ikke svaret her i tråden. Du har besvaret (ved en fejl) den automatiske e-post om nyt indlæg i Rufus' tråd. Du skrev:
"En får ikke med alt. Jo, jeg har i over et år utelukket all melk. Reagere på proteinet. Har inntolreanse på mais. Så det er jeg testet for. Merker ikke noe forskjell på noe. Har ikke cøllaki. Men hvete er ute hos oss.
Så har jeg fått på resept omega 3. Bruker fire pr dag. De skal ta ned mitt forhøyede blodtrykk og hjelpe mine vonde hofter (reumatisk artritt). De hjelper faktisk. Har ikke tatt noen test som sier at jeg må ha ekstra omega.
Jeg skal til DS ca 16 juni. Får vel svar på DNA testen da hos han. Ellers kan jeg logge meg på å lese når de er ferdig på labben. Har hatt en god utvikling og er så takknemmelig for det. Blir så glad at det er mulig å bli bedre og da søker en max utbytte."Sist endret av Admin; 21-04-14 kl 17:29 Begrunnelse: Information
Hashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Svar med sitat

Bokmerker