Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Threaded View
-
21-04-14, 12:30 #11
Sv: Hashimotos. Under behandling med hydrokortison og Thyroid.
Hei

Det går riktig vei forstår jeg, men du har også et stykke til å gå. Vi har mange av de samme problemene, virker det som. Det blir spennende å høre hva man finner på prøven du har tatt!
Har du tatt matintoleransetest? Jeg gjorde aldri det på Hegeli. Gjorde en lite omfattende en på Balder i sin tid. Tok slik test nå hos den nye legen. Hvis det er matvarer immunforsvaret ditt reagerer på, kan det forårsake din høye anti-tpo. Det vanlige er vel melk og gluten (som i mitt tilfelle), men det kan også være andre, mindre åpenbare matvarer du ikke tåler. Jeg var dum og spiste salami. Salami inneholder som regel det som heter startkultur. (Den eneste matvaren jeg unnet meg som ikke jeg laget fra grunnen av). Dumme meg sjekket ikke hva startkultur var.
Det inneholder melk, og vips var min anti-tpo over 1300 igjen, jeg hadde fått den ned i 230. (Det er jo min tolkning av det, men jeg føler meg ganske sikker på sammenhengen her).
Så lurer jeg på: Er det en ide å "for sikkerhetsskyld" ta høydose omega 3 osv selv om man ikke har tatt testen, eller vet noen om det frarådes?
(Har lest litt det siste døgnet, skjønnerlitt mer nå).
Nyt siste dagen i påsken!
Rufus
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Svar med sitat

Bokmerker