Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Threaded View
-
21-04-14, 09:22 #11
Sv: Hashimotos. Under behandling med hydrokortison og Thyroid.

Har i likhet med Rufus tatt en pause fra sykdommen, kjente at det var tvingende nødvendig.
Jeg står fast hos DS har tatt den DNA testen og venter på svar. Har brukt B vitaminer pga overmetilering. Det har hjulpet for å få ro i indre orgeaner. Følte at jeg hadde stess i indre organer. Mye roligere hele meg.
Så har jeg lest boken igjen Det handler om hormoner. Her kunne jeg krysse av på at jeg får ikke T3 inn i cellene og alt som hadde med veksthormoner. Skal snakke med DS om å prøve lito bare for å se om jeg klarer å tvinge frem noe respons. Jeg har over 1300 i betennelse på anti TPO og den har ikke beveget seg. Har prøvd alle råd i matveien, bruker ikke fluor osv osv. Masse vitaminer og mineraler osv osv.
Men jeg kjenner at bi nyrene er på bedringens vei. Har ikke hatt hals infesjon siden oktober og jeg bruker fortsatt en mindre pr dag. Skal prøve å gå ned ytterligere en halv til. Veldig glad for det.
Så er min missing link å få T3 inn i cellene.
Eller er det mangel på veksthormoner.
Eller noe annet.
Føler at jeg er kommet langt og har hatt mye tilfriskning. Men jeg har symptomer på lavt stoffskifte og de skal jeg ha bort.
Flott at andre ser ut til å være på tilsvarende jakt og at vi kan hjelpe hverandre med tips.
Hashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Svar med sitat

Bokmerker