Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Tråd: Overdosert?
Threaded View
-
11-04-14, 08:22 #10
Overdosert?
Jeg går på Thyroid Erfa, og har hittil dosert etter formen min. Jeg fikk UC i fjor, og medisineres også for dette, for å holde UC i sjakk. Timer til oppfølging gjøres på Gastro medisinsk dagenheten. Jeg har omsider fått én lege å forhold meg til på sykehuset.
I går tok han opp hvem som følger meg opp med stoffskiftet? Han mente jeg antakelig er overdosert; fT4 lå på 30, og fT3 på 25, TSH var ikke målbar.
At TSH ikke er målbart, forklarte jeg kommer av naturlig tyroxin - at det er helt vanlig.
Når det gjaldt de andre prøvene, mente legen at dette bør følges opp kjapt. Jeg fortalte at jeg allerede har time hos fastlegen i slutten av denne måneden for dette.
Jeg har tatt Thyroid siden 2011. NÅ tar jeg 250 mg Thyroid, alt om natten og kjenner ikke hjertebank av dette.
Å ta dem om natten prøvde jeg ut i fjor høst engang, og det har ikke gitt meg problem ellers. D.v.s min form er nesten som i "gamledager".
Kan jeg likevel være overmedisinert og hvor farlig er det? Jeg tror fastlegen kommer til å be meg trappe ned, for han er redd for at Hypertyreose gir osteoporose og kan før til hjerteproblem.
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
Overdosert..
Av Camillis i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 17Siste melding: 29-07-10, 17:53 -
Overdosert - Hva gjør jeg?
Av NoraH i forumet Lavt stoffskifteSvar: 26Siste melding: 30-06-09, 19:51 -
Overdosert?
Av Pusen i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 11-06-09, 21:32 -
er jeg overdosert???
Av lillevenn1 i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 03-03-09, 03:53 -
Overdosert?
Av Toto i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 09-07-08, 11:29

Svar med sitat

Bokmerker