Viser søkeresultater 1 til 10 av 80
Threaded View
-
10-04-14, 16:01 #30
Sv: Hypothyreose med antistoffer konstatert etter brystkreft i 2007
Kjære Anisa, takk for ditt flotte svar

Jeg har nå litt nyheter å skrive om. Jeg var jo hos min lege på mandag, fikk svar på mine avf.prøver som ble tatt for noen uker siden.
Mine tarmer var full av Candida sopp og han mener som han har sagt før at mye av problemet ligger der.
Har startet med Bio acidophilus, deretter oppstart med VSL.
Når jeg så er ferdig opptrappet med dette skal jeg starte med soppdrepende; nystatin 200 mg ukentlig; fra 1tab morgen til 2tab morgen og 2 tab kveld.
Må ta leverstøtte NAC og Glysine.
For å bekjempe denne soppen må jeg legge om mitt kosthold, vekk med sukker, fruktose, mel og melk.
Dette blir en stor jobb, har lest mye her men er det noen som kan henvise til blogger, bøker og mange gode råd.....sitter det ei her som vil bli kjempe-takknemlig.
Har allerede vært til tarmskyllinge 2ganger, kjenner det kommer til å bli slitsomt da jeg må reise med bil/tog 20 mil tur/retur 2 ganger pr uke.
Håpet er nå at jeg skal bli kvitt denne styggedommen å komme videre i behandlingen.
I dag er jeg helt utslitt, håper jeg kan klare neste behandling som er mandag.
Ønsker dere alle en riktig god helg. Mange klemmer er på vei
Lignende tråder
-
Hvorfor får man hypothyreose når man ikke har antistoffer ?
Av Hansen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 28-03-12, 09:48 -
Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Av Jeanette Ws. i forumet Lavt stoffskifteSvar: 414Siste melding: 04-07-11, 11:59 -
2007 TSH 10 og antistoffer
Av Kamelia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 11-02-11, 16:32 -
Fikk konstatert Graves i 2000 etter en lang rekke rare syptomer over et par års tid.
Av MetteS i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 44Siste melding: 07-02-07, 19:27

Svar med sitat

Bokmerker